reede, 30. märts 2007

Ikka veel elus, mis parata.

Hahaa:P
Vaene naine.

Nagu näha, on mul selle ilusa kevadega muudki teha kui blogida.
Millalgi kirjutan ilmselt rohkem, aga sinna on veel aega.
Järgmisel nädalal näiteks lubatakse lörtsi ja värki, eks näeb.
Nagunii kirjutan ma seda kõike ainult endale, nii et sellest pole probleemi. Hahaa.
Täna kella kuuest olen Urus drägonimaratonil, homme hääletan võibolla koju, eks näeb.
Ostan täna viimase raha eest energiajooki ja vaatab, võibolla kohvi ka, magama me igatahes niipea ei plaani jääda, enne mängu vaatame Curuga veel paar prestiižklassi üle, mis sortsule sobida võiks. Mina pole seni üldiselt ühtegi veel leidnud. Aga ma saan ilmselt poole mängu pealt leveli ja oleks aeg mõelda, mis feati ma võtan...
Igatahes, ma olen sitaks lahe ja ilus päkkar.

Päikest.

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Lahe mäng oli.
Väga lahe mäng.Ikka veel mõtlen sellest.
"Ah? Mida?"

Ally.

Dani ütles ...

Nagu tõsiselt elu parim mäng:P
Goblin on lahe:D