neljapäev, 1. märts 2007

...

Ma olen nii üksi.
Ja mul on tunne, et ma vingun ilma põhjuseta ja see on mõttetult emo postitus.
Kes kurat emod välja mõtles üldse? (Ning jah, see oli retooriline küsimus.)

Ma mõtlesin täna poest tulles peale Krooksus drägoni mängimist, et huvitav, kas maailmas on hetkel rohkem inimesi, kes nutavad või rohkem neid, kes naeravad. Ma arvan, et naervaid inimesi on siiski rohkem. Õnnetuid inimesi rohkem kui õnnelikke, ent otseselt nutvaid inimesi rohkem kui naervaid. Aga seda on raske kindlalt öelda.

Aga mõnikord on lihtsalt kõik üksinda. Kell on way liiga palju, et kuhugi minna ja kellegagi pole rääkida ka. Mul pole kellelegi midagi öelda, aga lihtsalt rääkida, jah. Ma ei taha magama minna, sest und mul ilmselt niipea ei tuleks. Ning need mõtted, mis siis tekivad... need on lihtsalt ajaraiskamine praeguse seisuga, sest ma jõuan alati sellesse surnud punkti, kus ma tean, mida teha tuleb, aga ma ei saa/suuda seda ära teha ja ma tean, mis seisus asjad on, ent ei saa/julge/taha midagi muuta ning see jutt käib ühe väga konkreetse asja kohta, ilma milleta oleks hetkel palju lihtsam elada. Ma ei tea... Ma olen segaduses ja ma olen seda olnud tegelikult juba nii kuradi pikka aega.

Aga see pole oluline hetkel siin.

Lihtsalt, ma ei suuda kuidagi otsusele jõuda ega midagi, see häirib aeg-ajalt...

Ma võiks tegelt magama minna lihtsalt.

Ja üleüldse, need inimesed, kes seda blogi loevad, võiksid sellest aeg-ajalt märku anda, oleks huvitav teada.

7 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

mina loen!
*kalli*
muide, eile õhtul ma ei saanud und, sest ma mõtlesin enamvähem sama asja.. ja mina jäin arvama, et tegelikult on üdiniläbini nutvaid inimesi vist rohkem ja siis ma jäin juba magama vist, sest rohkem ma ei mäleta, et ma kuskile veel jõudnud oleksin oma mõtetega...

Berilac ütles ...

*loeb ka dani blogi*
siis, kui kõigi teistegi omi, nii et umbes korra päevas..
(ei ole tegelikult Berilac, vaid hoopis Seebu. mingil põhjusel on Berilac sisse logitud)

Anonüümne ütles ...

Ja mina,mina ka loen.Muide ära unusta ka naerust nutvaid inimesi.Isegi hästi õnnelikud inimesed nutavad rõõmust.

Siiri ütles ...

Melian loeb ka!

Anonüümne ütles ...

Päris Berilac loeb ka. Polegi ainuke, kellel on aplju (allajoonitud) emomõtted.

Ashkeroth ütles ...

Isegi Soerd rüvetab oma aeg-ajalise kohalolekuga seda koobast :)

Aga sa kirjutad tegelikult häid asju. Vahel ma mõtlen täitsa tükk aega selle üle, mis sa ütled. Ja siis ma mõtlen alati midagi tarka välja. Või saan sellest aru juba siis, kui sina kirjutad...

Kerli Kostin ütles ...

...ja väikehunt käib ka siin üsna tihti.