reede, 16. märts 2007

Cursed?

Bwhah. Igatahes. Nädalavahetusel oli larp, see oli lahe ja värki.
Aga jah, ma jõudsin peale seda Tartusse. Telefoni kätte ei saanud, tahtsime Galateaga Urgu, aga Vahurit polnud kodus. Olin Galatea ja Ally juures tund aega, siis polnud Vahurit ikka veel kodus ja me läksime Krooksu.
Õhtul ühikas netti ei olnud.
Esmaspäeval ühikas netti ei olnud.
Teisipäeval ühikas netti ei olnud.
Krooksus netti ei olnud.
Urus netti ei olnud.
Kolmapäeval helistasin ja ütlesin, et mul pole netti ühikas, tädi lubas, et mulle helistatakse tagasi.
Helistati. Sain teada, et pühapäeva õhtul ja esmaspäeval ei olnud kellelgi netti, aga miks mul netti ei ole, pole teada, mees lubas järgmisel päeval läbi tulla.
Neljapäeva hommikul netti ei olnud, kahe ajal olin ilusti ühikas ja ootasin, et tüüp kohale ilmuks. Helistatakse ja öeldakse siis, et oi, näe, nett on tagasi ja nemad pole midagi teinud selle heaks, aga ta on müstiliselt tagasi tulnud.
Sain siis natuke netis olla ja otsustasin koju tulla.
Nüüd olen Kaberneemes. Neljapäeva õhtul wifit polnud.
Päeval wifit polnud.
Nüüd ootamatult oli see olemas.
Aga ta kõiki lehti ei taha avada ning MSNi ei saa sisse.

Vat.
Aga ma kirjutan millalgi muust ka kui netist, praegu tahan ma mõned asjad üle vaadata kähku ja siis vaadata Doktor House'i ja õhtust süüa ja siis tulen tagasi.
*Homme Kadrinasse ning pärast seda peaks Deira juurde sattuma ja mis edasi, ei tea veel.*



Kommentaare ei ole: