esmaspäev, 5. märts 2007

Kevad?

Hmm.
Kevad on tulemas.
Täna paistis päike päev otsa, lumi taandub vaikselt ja õhk on värske ja kevadiselt niiske.
Nägin ära ka selle aasta esimese rolleri=b

Mingi hetk pärastlõunal passisin natuke Krooksus ja joonistasin. Kedagi ei tulnud ning ma pidin Leilale vastu minema, et ühikavõti saada, kuna ma olen enda oma kuhugi ära pannud või kaotanud, ma pole veel päris kindel.
Ootasin teda natuke üle kümne minuti ja lugesin igavusest möödakäijate tanksaapaid. Sain kokku 6 või 7 paari, millest ühed olid pruunid, ühed rihmadega ja ühtede puhul ei olnud seeliku alt hästi aru saada, millega tegu oli. Põnev.
Aga ma armastan oma saapaid, nad on mugavad ja kenad ja värki:)

Ma taipasin alles täna, kui väga ma päikesest puudust tundsin. Päike on ilgelt hea, ma käisin päev otsa naeratades ringi, sest mõnus oli olla.

Aga ma tahan juba koduarvutit, sest see jookseb pidevalt kokku kui uudiseid lugeda, ruumi ei ole, kuvar on tõsiselt sitt ning siin pole eriti muusikat.
Aga mul on pidevalt nädalavahetused kinni, nii et ma ei tea, millal Meele külla saab tulla ja selle ära tuua...:(

Vat.
Aga nüüd ma lähen vist kirjutama.

Kommentaare ei ole: