teisipäev, 6. märts 2007

Tavaline vahepala

Täna peale Curuniri juures kohvi joomist ja avastamist, et Mialee on Tartus, veetsin enamiku ajast Krooksus.
Alguses oli seal Berilac ja ma joonistasin emale naistepäevapilti. Siis tuli sinna Mati ja ma sain midagi ilgelt lahedat, mida te kah nagunii varsti näete (Hell, yeah!) ning millalgi tuli sinna Kõust ja Berilac tuli ka vahepeal tagasi. Berilac läks vahepeal ära ja Mati ja siis ma viisin Leilale võtme ja sõin kodus ja Curunir helistas ja ma läksin peale söömist Krooksu tagasi. Ma olen seal viimasel ajal liiga palju käinud - see norwegian black metal tüüp, kes leti taga oli, küsis juba, kas ma võtan ühe rocki. Masendav=P. Eriti arvestades seda, et kõik need rockid, mis ma sealt ostnud olen, on olnud kas Curunirile või Goblinile. Igatahes, tore oli juttu ajada ja kodunt väljas olla ja kokkuvõttes mitte midagi põnevat ei juhtunud.

Kommentaare ei ole: