teisipäev, 3. aprill 2007

*On lahe*

Nädalavahetusel olin siis kodus. Maitea, olin seal ja värki.
Pühapäeval käisime Meelega korraks linnas, et kaltsukates käia.
Läksime ühte Humanasse, mis asub Sikupilli Prisma lähedal ja ma leidsin sealt endale mantli! W00t! See pole küll päris nahast, aga see on piisavalt hea ja see on pikk ja lehvib ja maksis 180.-
Ühe seeliku ostsin muidu ka. Vat nii.
Pühapäeval tulin siis Tartusse ja passisin pärastlõunal Krooksus. Korraks käisin Raekoja platsil päikest nautimas, siis Zavoodis, juhuks kui seal keegi olema peaks, Die ja Goblin istusin kumbki oma läpaka taga ja ma läksin varsti Krooksu tagasi, kus ma sain Matiga kokku. Me oleme sõbrad. Jep.
Ajasime juttu mõnda aega ja ta läks kooli ning Goblin tuli sinna ja istus veel läpakas ja me läksime korraks Curuniri juurde, kus ta istus enamiku aega läpaka taga ning siis me läksime Zavoodi, kus oli kolm Rocki kahe hinnaga, mida ma neile ostma pidin ja Sillu tuli ka varsti sinna ja siis läks Curu ära ning mina läksin Sillu ja Gobliniga kaasa nende juurde ja me vaatasime Star Warsi I osa, mis oli siis parem, kui ma seda esimest korda vaatasin.
Nüüd ma lähen varsti Urgu, kui Kärts linna tuleb.
Ilge nohu on, loodetavasti ei jää ma haigeks või midagi.
Ahjaa, ning mingil imelikul põhjusel ei saa ma siit arvutist vaadata Postimehest uudist selle kohta, et Venemaa tahab Eesti kaupu boikoteerima hakata. Haa, kontrollisin üle, nüüd saan!

Kommentaare ei ole: