reede, 26. jaanuar 2007

Ma pean midagi tegema, aga ma ei tea mida. Deem! See häirib.
Vist pean netist midagi vaatama. Aga ma pole kindel, kas ja kui, siis mida.

Kuulan hetkel Metsatöllu "Oma laulu ei leia ma üles".
Niu.
See on HEA.

Ma ei taha sünnipäevaks mitte ainsatki Selveri ega Kaubamaja kinkekaarti!
Lähen täna koju.
Vist olen kergelt haige, aga midagi peale nohu üldiselt probleemiks pole.

Reedeks tulen tagasi.
Siis pean ma Urus sünnipäeva.
Ma ei tea, ma olen nagunii unustanud kellegi kutsumata (otseselt kutusnud olen ma vist väheseid inimesi üldse, ma lihtsalt karjun aeg-ajalt mingi suurema rahva seas, et mul on sünnipäev), nii et tulge lihtsalt kohale, ma ei viska kedagi välja;)

Ja kinkige mulle ikka Metsatöllu:)

Haa, ma avastasin just, et mu käed värisevad kergelt. Läheb üle, ma polnud midagi söönud ka veel hetk tagasi.

Tallinn on kaugel, aga ilm on ilus ja mul on soojad riided, nii et hääletamise vastu pole mul midagi. (Seni kuni ma jälle faking tund aega faking Mäo ristis ei seisa!)

Mm... on kõik vist praeguseks, aega pole palju, hakkan varsti minema.

Ahjaa, trumme tahan ka.

Päris trumme. Haa. Trummid. Haa. Atso.















Ma pean järgmisel kuul osa rahast ohversama Metsatöllu sünnipäevakontserdi jaoks, mis toimub seekord isegi täiesti Tartus...:)

Kommentaare ei ole: