esmaspäev, 8. jaanuar 2007

Pilved kogunevad. Ma tunnen seda. Juba pikemat aega. Muutuste tuuled kannavad need kokku ning meid ootab ees torm. Torm, mis puhastab ja lõhub ja muudab. Palju. Aga kas see on hea või halb, ma ei tea. See aasta on tähtis. Aastavahetusel oli seda tunda. See hetk kui käis mingi klõps ja ma tundsin kogu seda suurt maailma enda sees. Ja me karjusime ja kallistasime üksteist ja karjusime veel natuke ja siis oli see möödas. Aga midagi oli jäädavalt muutunud.
Pilved kogunevad. Ja ma pole ainus, kes seda tunneb.

1 kommentaar:

Deira ütles ...

Just.

Aga mina olen kindel, et see muutus on hea, seisnegu see siis, milles tahes. Asjad on kõik juba nii kaugele läinud, et midagi halba enam tulla ei saa. Ma TEAN lihtsalt, et ei saa.

Inimestel on aeg järgi anda ja aktepteerida meid sellistena, nagu me oleme.