teisipäev, 30. jaanuar 2007

Õhtul kodus

Dani on kodus. Kaberneeme kodus.
Mingil kummalisel põhjusel olen T-särgi väel, kuigi mul on jahe.
Eile hääletasin koju Tartust.
Sain mingi toreda ulmemehe (nvm) peale, ajasime terve tee juttu.
Siis kõndisin Ülemiste keskuse juurest ema töö juurde. Veidi üle poole tunni kõndida. Hea oli.
Aa, käisin Ülemiste keskuses ka korraks ning veetsin kakskend minutit Apollos, lugedes mingit bioenergia õpikut.
Kodus on hea tegelikult.
Siin saab ahju ääres istuda kuni selg läheb liiga tuliseks. Siin saab kohvi teha. Päris kohvi, mitte lahustuvat. Siin on toitu. Teadmine, et kui kõht läheb tühjaks, siis võin ma süüa võtta, on tore ning vähendab üldse soovi midagi süüa;)
Ja siin on koerad ja kiisu ja oma voodi (niivõrd-kuivõrd, eksole).
Internet. Püsiühendus. Windows Media Player Metsatöllu playlistiga. (W00t!). Ahjaa, ma lähen kindlalt Metsatöllu sünnipäevakontserdile. Ning üheksandal vist on Sadamateatris mingi lahe asi, Daleios on ka laval ning ma pean kohale minema. 50.- ei ole nii tappev.

(Hunt, hunt! Wiiii, ma pole nii ammu Töllu kuulanud! (yeah, I'm a freak. And proud of it!))


Õhtul vaatasin pisut telekat ning lugesin raamatut Maiadest, mille ema oli raamatukogust võtnud. Seda loen ma varsti edasi, see on hästi lahe, räägib maiade ajaloost, ühiskonnast ja üleüldse hästi paljust. Nagu... ma isegi ei teadnud varem, et maiade hieroglüüfid on põhimõtteliselt täiesti deshifreeritud.(kuidas kuradi moodi ma katusega s-i peaks saama teha??? Alt+Ctrl+s postitab kogu selle jutu lihtsalt bloggerisse. Meh.) Igatahes hästi põnev ja ma üritan selle reedeks läbi saada, sest siis tulen ma Tartusse tagasi.

Ja pean Urus oma sünnipäeva, eksole ja te kõik olete seal, eksole.

Pean kaks kirja veel saatma, pole veel viitsinud... Nojah, üritan hiljem selle ära teha. Praegu kirjutan selle postituse valmis ja käin siis dushi all ja istun siis ahju ääres ja loen raamatut ja saan millalgi süüa ja värki.

Väljas on pime. Ma pean millalgi veel rannas käima, sest ma tahan merd näha (ma kavatsen koos Voikaga (meie pool-laika) sinna minna. Aga mitte täna. Homme või ülehomme...). Ja Sandikivi. Ja metsa. Siin on hea. Ma mäletan, kui me Silluga öösel läbi metsa rannast lehti tooma läksime. See oli lahe:)

Mida ma täna tegin siis? Ärkasin millalgi. Leidsin, et ma ei ole haige. Nohu on ka vähemaks jäänud. Mm... lugesin raamatut. Sõin natuke. Lugesin lehti. Peksin trummipulki vastu hiirematti peale Simpsonite vaatamist. Vist lugesin veel natuke. Tulin arvutisse. Kell on 17:17, peaks midagi soovima... Okei, tehtud.

Üldiselt olen lihtsalt rahus olla saanud.

Millalgi pean kroonika ära kirjutama Kadrina kohta (mida ma seal tegin üldse??).

Aa, helistan vennale ja küsin, kuidas ta tervis on. Vaene Goblin jäi Kadrinas haigeks ja me jätsime ta sinna, minnes ise Erlessaga häälega Tartusse. See päev oli tegelikult kergelt masendav olla Tartus. Urus polnud midagi teha ja ma ei tahtnud seal olla, nii et ma läksin ühikasse ja magasin vahelduse mõttes seal ja täiesti üksinda. Hommikul ilmus Leila välja. Siis ma tõusin millalgi üles (prille pole ma ikka veel üles leidnud. See pole normaalne.), ostsin poest viimase raha eest saiakese (Jah, see on üks (mõjuvamaid) põhjuseid, miks ma koju tulin) ja läksin hääletama.

Vot nii.





















Kuulates (nojah, loogiline, kas pole?) Metsatöllu

Kommentaare ei ole: