neljapäev, 18. jaanuar 2007

18.01.10220

Viimased postitused tunduvad ilgelt emod. Tegelikult nad seda üldiselt ei ole, te lihtsalt ei tea, mis seal taga on. Haa.
Kas hoolimine on paha?
Ah, pohhui.
Te võite mind ära tappa või midagi.
Hmm.
Sess on ikka veel tegelikult.
Ma olen energiajänku, aga mul on patareid tühjad.
Vaatasime öösel Alleriaga animet pagaritest. Irw. See oli lahe, kui päris aus olla. Öö oli lahe. Millalgi hommikupoole läksin magama, kuue paiku või nii. K2rts ja Mialee olid juba varem alla andnud. Magasin radika kõrval ühe teki peal, suht normaalne oli, soe ja mitte väga kõva. Mulle täitsa meeldis.
Mingi hetk äratas Vahur mind üles, andis mulle Hustlerit ja ütles, et kell on umbes üheksa. Ohjumal. Aga ma tõusin üles. Me kuulasime head muusikat. Kõrvaklappidest, sest teised magasid veel. Mialee magab ka praegu.
Hetkel on Vahur kodus söömas ja K2rts läks korraks ühikasse, nii et ma istun lihtsalt netis.
Ma tahtsin vist midagi veel öelda.
Ah pohhui.
Ma ei ole unine, ma olen lihtsalt energiast tühi ja väsinud.
Nojah.
Aga ma ei tea, *kalli*. Või midagi. Ah pohhui.

Kell on vähe.
Ja ma olen 2% kurjem, kui varem.

Kommentaare ei ole: