neljapäev, 22. detsember 2005

Update

Kuna tulevad jõulud, siis olen ma vahepeal kodus surmaeglase neti taga ning tegemist on ka nagunii hulga, seega ma lihtsalt kiiresti panen paar viimast päeva kirja, kuigi ma peaks esseed kirjutama muidu.

Viimased päevad ongi möödunud esseede tähe all=|. Praegu ainult psühholoogia teha, aga selle pean ma täna valmis saama, sest tähtaeg on homme ja siis ma lähen koju ja vanaema juurde pidime minema ka siis ning siis ei jõua enam midagi teha. Ma vihkan praegu psühholoogiat:).

Zurgutt lubas mulle Nightwishi (Yay!) ning tänu temale saan ma nüüd arvutiga CDsid kuulata (Veelkord yay!). Ning ma olen paari head filmi näha saanud =D.

Saan natuke muusikat siis ka õele. Natuke Oorti, Nightwishi, Ozzyt, midagi veel... Fara lubas ka saata ning Tartz lubas ka üht-koma-teist, Nirvanat kindlalt, muud hästi ei mäleta. Aga ma pole teda täna näinud ning ta tahtis Potterit ka saada... Helistan talle ilmselt millalgi.

Õele sai raamatukogust õppekirjandust võetud ja paar vana Mardust, mida ma lugenud pole veel ning luuleraamatuid mõned (jah, mina võtsin luuletusi! Jube, mis?! ;)). Koju lähen vist raskema seljakotiga kui sealt tulen üldse;P.

Pole olnud aega lugeda ega joonistada. Elinale jõudsin ühe pildi teha küll, mis ta tahtis kellelegi sünnaks, aga see on ka kõik.

Unustasin täna ülikooli raamatukogust läbi käia, pidin paar raamatut kätte saama. Peab homme tegema seda, sest täna üritan ma kirjutada. Aga siis peab vara tõusma ja enne bussi peale minekut sealt läbi käima, sest muidu on mul rasked kotid...

Täna käisime oma trummirühmaga esinemas:). Laste jõulupeol mingil. Lugu oli meil lühike, aga tuli täitsa välja;P. Sain endale uuesti sinika vasakule käele.:(. Just openi kohta jälle. Pole hullu. Jõulupeol anti meile veel jogurti ja kohupiimakreemi ning purgilimonaadi. Ja shokolaadi:). Shokolaadi söön essee (loe: käkerdise) kõrvale ära.

Jogurt oli pisike muraka-juustu jogurt. Ük paremaid jogurteid maailmas. Sõin just ära:). Häää....

Ja ma taipasin, et mul pole jõulusalme. Aga kuidagi vingerdab välja;). Näiteks luban, et kui ma kinki ei saa, loen Hamleti monoloogi jälle. Inglise keeles. Kogu monoloogi. ;B. Või siis kasutan tavalist meil-on-päkapikud-käinud varianti, mis on hea ja lühike;).

Ongi põhimõtteliselt kõik nii lühidalt.

Häid jõule kõigile.

2 kommentaari:

Ott ütles ...

Jõulusalm?
Annan kohe.
NÕige tsipake hilinen.

Jõuluvana armas ja hea,
mina luuletus ei tea
aga minul on ilus keha,
võin striptiisi teha.

Mulle saadeti niuke,P

Dani ütles ...

Jumal tänatud, et jõulud juba möödas on ja ma ilma selleta hakkama sain:B