reede, 16. detsember 2005

Mänguasjamuuseum on tore

Eile ei õnnestunudki massikommuga tegelda. Elinal oli vaja kaks esseed kirjutada ja ta tuli minu juurde.
Minul oli vahepeal üle visanud, läksin Margele külla.
Jätsin siis Elina kirjutama ja jäin Marge juurde.
Varsti tuli ka Mariliis sinna. Ma helistasin ka Liisale, tal oli küll järgmisel päeval eksam, aga ta pidi mulle fotod andma ja ta tuli:).

Varsti otsustasime, et võiks midagi teha. Mõtlesime, et läheks Liisa ühikasse ja oleks seal natsa. Kutsusime Elina kaasa, aga ta pidi kirjutama. Nii et me jätsime ta minu tuppa ja käisime Konsumist läbi ise enne Liisa juurde minekut.

Sõime kartulikrõpse, banaanilaaste, mandariine, juustusaia, soolapähkleid ja vist oli veel midagi... piparkooke oli, jah:). Ja alkoholivaba glögi, mis oli jummmala hea minu arust=B. Pärast teed ka. Mängisime siis vahepeal natuke Aliast. Seal oli telekas ka=P.

Liisa boksist polnud kedagi kodus, olime seal neljakesi. Tore oli:). Kuigi Liisa üritas vahepeal siiski õppida eksamiks (tubli=P).

Täna läksin siis mänguasjamuuseumisse.

Olime mingi neljakesti üldiselt. Sain mõnusa punase t-särgi:). Lastega tuli martsipani voolida, piparkooke küpsetada, neid glasuurida, kuuseehteid meisterdada... Ja nad said seal veel joonistada ja mängida igast asjadega. Täitsa tore oli:). Kuigi mul on nüüd magusa üleküllastus=B.

Toanaaber on teist päeva pleieri koju jätnud, ma saan kuulata:). Jee=B.
Praegu mängib HIM. Mis tuletab mulle meelde, et ma peaksin õele plaate muretsema nüüd.
Ehk on keegi MSNis, kes sobiks neid tegema...

Kommentaare ei ole: