neljapäev, 15. detsember 2005

Jätkakem

Nonii.
Teen käbe, ma peaksin õppima praegu...
Ohjumal, õues on pime praegu!=0
Kuulan taustaks Rammsteini, toanaaber oli pleieri koju jätnud:)

Igatahes. Kodus olin... Saunas sai käidud. Mmm.... saun.... Saun on väga-väga tore asi. Sain vanaisa käest panni endale! Jee:). Pann on hea:). Enne pidin ilma pannita läbi ajama... Ehh, polnud väga hullu, aga nüüd on parem:). Peaksin oma kartulid ära tegema ka..

Igatahes. Esmaspäeval tulin tagasi. Suure raske kotiga.Õlad olid järgmisel päeval läbi. Bussijaamast ühikasse on pikk tee. Ostsin Leilale sünnipäevakingi Tallinnast. (Ma loodan, et ta ei ole mu bloginurgakest avastanud. Sest ma ütlen, mida ta sai.) Metsatölli plaadi. Orignaali. Mitte piraadi. Hämmastav. :). Aga ma kavatsen mõned piraadid ka talle kinkida vist. Nightwish, Tanel Padar & The Sun, Rammstein, System of a Down. Korn ja HIM peaks ka tulema. No tahaks neid kõiki, aga vaatab, mida õnnestub saada :).

Isale peaks ka pildi joonistama. Tema saab Horisondi aastatellimuse. Paki sisse läheks siis üks Horisont ja pilt minult. Leilale ja isale on meil Meelega kahepeale. Ema saab raamatukese ja Meele raamatu... Emale on siis ainsana ostmata. Ootan, et raha saaksin...

Joonistada on ka peaaegu 10 pilti (!). Jube;). See võtab kaua-kaua aega. Ja mul on inglise keel tegemata. Khm.. njaa, esmaspäevaks teen ära. Ja täna peaksin massikommunikatsiooni ajaloo essee valmis saama. Oijah. Mis teha. Üritan valmis saada:).

Homme lähen mänguasjamuuseumisse:).

Teisipäeval... ma magasin. Käisin ülikooli raamatukogus koos Antoniga (kursavennaga) õppematerjali taga ajamas. Lõpuks sain Lutsu raamatukokku ning Potteri. Pooooottttteeerrrrr..... Sain alles kolmapäeval läbi, sest ma lugesin inglise keelt ka natuke.

TA EI SAANUD NIIMOODI LÕPPEDA! DUMBELDORE EI OLE SURNUD. Ei ole. See EI OLE lihtsalt võimalik. EI OLE.

EI OLE!!!!!!!!!!

Ja ma arvan, et Snape ei ole tegelt paha. Ma lugesin teooriat, et Dumbledore poleks kunagi oma elu pärast anunud ning anus, et Snape ta tapaks, sest seda oli vaja, et surmasööjad ei kahtleks, kelle poolel ta on, sest Snape peaks tegelt ikkagi heade poolel olema:).

Ja Rowling tegi selle täiesti selgeks, et Snape on paha. Natuke kahtlaselt liiga selgeks=B.

See oli ikkagi väga hea raamat. Miks ta mul läbi on juba?;_;

Aga tõesti, ma ei naera kunagi kõva häälega, kui ma raamatut loen, aga Potter oli erandiks:). Mul oli hea meel, et toanaabrit kodus polnud, muidu oleks väga imelik olnud tema magamist valju naermisega segada;)

"Pole mingit põhjust mind härraks kutsuda, professor."

Ja kui Dumbeldore surma sai olin ma täiesti veendunud, et see polnud tõsi. Seda ei saanud juhtuda. Ma ei ole siiamaani päris aru saanud, et see juhtus päriselt. Loen varsti raamatu uuesti läbi=).

Kui Dumbledore'i matused oli, siis ma nutsin natuke, aga ma ootasin ikkagi kogu aeg, et ta üles tõuseks ja tuleks välja, et seda ei juhtunud päriselt. Oijah. Rowling ikka oskab:).

Ja oodata seitsmendat... see saab ÄÄRETULT pikk aeg olema...:(

Ning kui see ilmunud on, peab spoilerite vältimisega suurt vaeva nägema=7

Kolmapäeval oli trumm, sain vasakule käele kohe alguses just openi löömise kohale jõleda sinika, mis ei lasknud hästi mängida=/. Nüüd ta pole enam valus aga sinine küll. Alguses olime õpetajaga kahekesi, ta andis mõista, et ma olen andekas=B. Ei peaks tegema nii, ma olen niigi ülbe übermench;).

Õhtul oli siis kursapidu. 75.-. Aaaaaarrrrggggghhhhhhhhh.

Sain bussiga kohale, õues külm ja märg ja lörts ja pori. Lõpuks pärast pikki eksirännakuid leidsin majakese üles. Saapad ja sokid olid läbimärjad. Polnud väga heas tujus ning enamik oli seal juba mõnda aega olnud. Sai natuke Aliast mängitud, siis veetsin enamuse aega jalgu kamina ees kuivatades. Kahe paiku läksin Elina juurde magama.

Hommikul läksime läbi tuule, lörtsi ja pori bussi peale. Siis käisin Kaubamajast läbi (Elina läks inglise keelt tegema) ja tulin koju. Panin sokid ja saapad kuivama, vahetasi tiba riideid ja sõin lõunaks (ee... kusagil 12-13 vahel oli siis kell vist) ühe iirisestritsli. Maguusssss... Suhkru üledoos=B. Nüüd olen seni arvuti taga olnud ja lugenud asju ja värki. Vot nii.

Koju ma lähen 23. dets. 22 on jõulupeol esinemine trummidega:). Jõulukongo=B. Ma olen biidirühmas. Sest ma ei oska nii palju rütme kui need, kes kauem käinud on. Ma teen kahte rütmi siis, alguses esimest kongo rütmi ja siis lõpuni välja teist=).

Tahan trummi endale:(

Täna nägin netis Natachat:). Olime temaga Šotimaal kolledžis samas klassis:) Ta on tore:). Elab Prantsusmaal. Läks millalgi sinna tagasi... Ta oli veel üht prantsuse tüdrukut näinud, keda me kolledžis tundsime. Mul läks meelest ära keda...

Sain Siimult kirja. Siimuga tutvusime Elfwoodis ja nüüd kirjutame üksteisele. Temaga on tore kirjavahetuses olla=). Kirjutan talle millalgi lähipäevil vastu:).

Ma ei mäleta, kas ma kirjutasin seda, et mu toanaaber lubas järgmine nädal ära kolida... Igatahes ta ütles, et leidis kusagil mingi parema koha. Mis teeb asja minu jaoks keeruliseks. Sest järgmine aasta tahtsime me Leilaga (mu noorema õega) kokku kolida. Nii oleks hulga odavam olnud. Ja kodunt oleks parem igasugu asju "varastada", nagu muusikakeskus, mida keegi nagunii ei kuula kodus. Meie kasutaks seda hulga paremini:). Ja head arvutit tahaks ma ka kodunt, sest seal on Photoshop ja mina olen lootusetu joonistamissõltlane. Aga selle viimase asja saamise tõenäosus on muidugi väiksem...:(

Muidu, asi milleni ma veel jõudnud pole, oleks mu vanem õde või ema (Jah. Ma ei suuda ise ka seda uskuda. Nagu... elada koos oma emaga. Kahekesi. Pisikeses toaubrikus. Vaeseid tudengeid täis logus ühikas. Njaa... Ma ei tea... Ma igatahes ütlesin, et ta võib siia tulla. Nojah. Ma olen imelik. :)) saanud kusagil alates veebruarist või nii siia kolida. Varem poleks neil vaja olnud. Kui ema tuleks, siis pigem hiljem.

Ma ei taha endale just sellepärast uut toanaabrit, et ma tahan järgmine aasta koos Leilaga olla. Ja ma ei kujuta ette, kes siia tuleks... Mõni venelane tõenäoliselt. Mul pole otseselt venelaste vastu midagi, aga nad on teistsugused kui eestlased=B. Ma ei tahaks, et ma kõik mu korrusel elavad venelased mu toanaabril külas käiksid. Stereotüüpide inimene nagu ma olen. Midaiganes... Ma olen väsinud, mulle meeldib öösiti magada, mitte sokke kuivatada;).

Nagunii läks midagi meelest ära, aga ma olen enam-vähem järjele saanud oma blogis, nii et kui tekib vajadus midagi kirja panna, siis pole suurt probleemi sellega enam=B

Rammstein mängib ikka:)

Elinal on head muusikat:(. Mul ei ole eriti=(.

Ok, vahet pole hetkel=B.

Hakkan massikommuga tegelema=|

Kommentaare ei ole: