pühapäev, 18. detsember 2005

Tahan muusikat!

Täna sai jälle mänguasjamuuseumis käidud.
Rahvast oli hulga vähem.
Päris vaikne oli, käisime vahepeale ekspositsioone vaatamas. Lahe=B. Soovitan kõigile:).
Mina enam tagasi ei lähe, mind pole vaja enam=B.
Laua peal on nüüd kolm martsipanikujukest, mis ei tea, mis neist saab veel. Pisikese haldja lubasin Goblinile, sest ma mõtlesin, et see sobiks nii hästi lihtsalt:).
Ülejäänud kaks (kolme silma ja kuue kombitsaga tulnukas, kes hoiab pisikest inimest kahe kombitsa vahel ja mingi konnalaadne elukas=B) söön vist millalgi ise ära lithsalt:). Võibolla annaks ühe isale... või midagi. Praegu küll isu ei ole:). Ma olen näinud ju mitmekilost martsipanimassi ja sealt julgelt söönud, nii et praegu tõesti väga ei kutsu=B.

Unustasin oma käekoti maha sinna. X(
Pidin võtme küsima alt, selle eest peab 10.- maksma pärast. Häh. Ja rahakott ja mobiil ja kõik on seal. Ei saa valda kirja kirjutada, sest ma ei tea oma kontonumbrit. Tegelt ühispanga oma teaks, aga ma vist lasen sellel kaduda... Aitab ühest küll.

Üks tänastest vabatahtlikest elab minu ühikas:). Tore oleks temaga edasi suhelda=B.

Aga mida ma tahaksin on muusika. Kui keegi saaks mulle paar plaati teha oleks väga tore. Ükskõik kes. Niu. ma ostsin toorikud ka ära osad=/.

Hakkan inkut tegema. Oleks nagu aeg juba ka selleks.

Kommentaare ei ole: