kolmapäev, 4. jaanuar 2006

Sessssssssssssssssssssssssssssssssss

Nii. Aastavahetus ja jõulud olid nagu ikka, võibolla ainult natuke jamamad:). Jõulud veetsin perega, aastavahetusel tuli Jane külla ja olime kolmekesi koos mu vanema õega minu pool, vanemad läksid külla.
Aga praegu pean ma õppima ja ei jõua kirjutada ega mitte kui midagi teha.
Leila lubas külla tulla homme. Toanaaber on vist tiba pahane mu peale, et ma ta asju külmkappi ei pannud peale seda, kui see sulatatud sai ning ta stressab ka nagunii kooli ja töö ja asjade pärast, nii et ma loodan, et ta väga pahane pole sellepärast, et Leila tuleb. Ta lubas reedel ära minna alles. Ja ma pean õppima.
Oeh. Aitab küll. Peale sessi kirjutan jälle hoolega, seni tulevad ilmselt ainult lühikesed kirjakesed selle kohta kui kurb ma olen, et nii palju on õppida :).

Ahjaa, DeviantArti galeriis on üks uus pilt ka. (Link on ääre peal=B)

Kommentaare ei ole: