laupäev, 3. detsember 2005

Tavalised päevad.

Nonii.
Ma ei usu ise ka, mida ma tegin :).

Väike kokkuvõte möödunust.

Mis kolmapäeval oli, ma ei mäleta, ilmselt mitte midagi. Millalgi vaatasime Antoni (kursavenna) juures ta läpakast The Maxxi multikad lõpuni. Ta üritab neid tõlkida. Jõudu=B.

Mulle igatahes Maxx meeldis. Pidi sügavamõtteline ka olema, ei tea, ei saanud aru hästi, loll nagu ma olen=). Aga soovitaksin kõigile, kuigi ma ei tea, kust neid saab.

Neljapäeval oli kooli natuke, hiljem oli ülikooli tõrvikrongkäik, Anton, mina ja Marge (ühikakaaslane) ühinesime sellega kõnniteel. =). Peahoone ees oli mingi pisike kõne, kaua ei läind, me läksime pärast Apollosse. Oli plaanis kaubamajja minna, (kui seal Apollot ei oleks, siis ma ignoreeriks seda kohta demonstratiivselt;)) aga et Apollo on ka mujal ja see jäi varem ette, siis käisime sealt läbi:).

Vaatasime raamatuid ning kell sai kuus ja läksime minema, sest see pidi kinni pandama. Läksime kaubamaja omasse ka, sest Marge tahtis mind Värskes Rõhus näha=B. Seal oli tervelt kolm VRi:). Ning üks neist oli praak, täpselt nii, et sealt, kus minu jutt algama pidi, kordusid mingid vanemad lehed. Irw, ma tean, et keegi tegi seda meelega, et mind kiusata;). Näitasin seda heast südamest müüjatele, et keegi vaene inimene ei ostaks praaki, teised oli ok.

Kuulan Vennaskonda:).

Millalgi läks Anton Apollost ära, sest pidi koju minema:) Meie Margega hängisime seal veel mõnda aega ja kadusime ka lõpuks. Ma leidsin, et õhtu tõotab igav tulla ja me läksime Konsumisse. Ostsime igast snäkke ja asju ning üritasime Liisat (endist ühikakaaslast, kelle jaoks 89-sas oli liiga palju venelasi, nii et nüüd on ta Narva mnt 25 elanik) enda juurde kutsuda. Ta ei võtnud vastu, nii et me võtsime ainult Mariliisi (Marge õe, kes on samas ühikas kus meie) kaasa.

Mängisime kaarte (pokkerit), ajasime juttu ja sõime:). Liisa helistas millalgi ja ütles, et ta ei saa tulla, kuna ta on sünnipäeval. :(.

Miski kümne paiku oli meil toit otsas ja Mariliis istus materjali otsides arvuti taga, nii et me läksime lahku.

Ma olin mingi kella kahe-kolmeni arvuti taga. Vist tegin piksellinna majakest. Ei mäleta=B.

Eile... ma ei mäleta, mida ma tegin poole kuueni. Mingi aja istusin arvuti taga. Ilmselt ei teinud ma midagi põnevat, muidu ma mäletaks=B.

Igatahes, üritasin mõnda aega Inwet endaga kaasa meelitada, aga ta oli liiga laisk, nii et ma kutsusin Marge=B.

Läksime kella kuueks Lutsu raamatukogu kohvikusse Meelis Friedenthali romaani Kuldne Aeg esitlusele. Ega seal midagi erilist ei olnud, paar inimest rääkis, kui hea see raamat ikka on ja värki. Meelisel oli imepisikene laps8|. No ma sain igastahes aru, et see oli tema oma:). Sellest ei käinud jutt. Aga ta oli imetillupisikene! Awww:).

Raamatu sai sealt 100 eekuga, see oli hea:). Selle saab Meele jõuludeks, seal on autori pühendus sees;). Tahaks näha, kes mind see aasta üle trumpab=B. Meelisel ei olnud väga ilus käekiri, aga pole hullu. See esitlus pani mind igastahes mõtlema, kas kunagi ka minul midagi sellist tuleb=). Tahaks küll=B. Väga tahaks:). Ja rahvast peaks rohkem olema. Vist. Praegu oli seal suht hubane õhkkond nii:).

Umbes pool seitse läksime ühika poole tagasi ning ma mõtlesin, et jälle on ees ootamas üks igav õhtu=B. Nii et ma tegin ettepaneku Liisale külla minna. Helistasin talle ja läksime:).

Uued ühikad ei saa ikka Narva mnt 89. vastu=B. Kes pole näinud... Sõnadest jääb väheks igastahes:). Mul on tunne, et homseks on köögis parempoolne kraanikauss umbes.

----
Jätkan teine kord:). Hakkame toanaabriga veini jooma=B.

1 kommentaar:

Dani ütles ...

Tundub, et loetakse vist jah. Wiiiii;P
Sin Cityt sai kinust nähtud, enda arvuti vana ja pisike, ei mahuta eriti midagi, seetõttu ei ole mul endal mitte kui midagi olemas...