esmaspäev, 12. detsember 2005

Tagasi.

Olen lõpuks koolis tagasi :).

No ma siis lõpetan üleelmise postituse.
Joon praegu mingit odavat vene teed ja söön präänikuid :).
Palju suhkrut. Nädalavahetusel ka ja...

Igatahes.
Läksime koos Margega Liisale külla peale Meelise raamatu muretsemist. Sihuke täitsa kena tuba oli tal. Igav, tavaline ja tüüpiline uute ühikate ruum. Aga meil on kõik toad erinevad=B.

No worries, ma ei jää igaveseks ühikatest rääkima. Läheb lihtsalt natuke aega ja ma lõpetan. Ausõna=)

Nii. Ajasime juttu, sõime saia ja jõime morssi.=B.

Kella kaheksaks pidin ära minema, sest mul oli trummitund. Läksin trummitundi. Õues oli külm. Mängisime trummi. Valmistusime esinemiseks. Sain oma arust suht hästi hakkama, lõin vist enam-vähem õigesti... Saime mingi rütmi igatahes paika, mida esitada :).

No peale seda tulin koju. Istusin arvutid. Õhtupoole tuli siis toanaaber koju ja leidis, et me võiks veini juua ja juttu ajada. Pani ilusti küünlad põlema ja rääkisime igast asjadest. Üritasin talle selgitada, mis on küberpunk, aga minu teadmised sellest pole ka just hiilgavad, nii et selle teema jätsime pooleli;). Igast tarka juttu ajasime. Mõne aja pärast tuli talle sõbranna külla, siis rääkisid põhilised nemad ja põhilised oma tööst:). Töötavad mõlemad Gruusia Saatkonna nimelises restoranis. Üks nende töökaaslane käib minu trummitunnis=P

Mingi kahe-kolme paiku läksin ma magama ka. Jõin tervelt kaks tassitäit (me oleme vaesed tudengid, mis pokaale meil ikka võtta oleks;)) veini ära. Ühe punast ja ühe valget. Täitsa head olid, punane meeldis rohkem, oli magus selline:). Ei mäletagi, millal viimati nii palju jõin;). No siis oli nädalavahetus. Boring. Nädala alguses koolis ka midagi huvitavat polnud.

Nii, enne koju suundumist räägin selle uskumatu asja ka ära.

Ema töötab mingis sõjaväeasjas kodifitseerijana (mida iganes see ka tähendama peaks. Ma loodan, et ma ikka tohtisin seda öelda, äkki oli see riigisaladus või midagi;P). Kevadel peaks ta tulema Tartusse, sest keegi ta töö juurest (no tõenäoliselt mingit sorti ülemus. Loogika järgi nagu. Ma üldiselt ei jaga hästi, kes seal tähtsamad on, ta ikka räägib vahest mõnedest oma töökaaslastest:)) ütles, et ta saab tulla sellesse kaitseväe ühendatud õppeasutusse, või misiganes täpselt selle nimi on :), õppima. Oli inglise keel vist see. Mina ja minu mälu........

No elaks ta siis kusagil nende ühikates.

Mu vanem õde, kes õpib offsetttrükkaliks või millekski sarnaseks (jah, ma ei tea ka tema puhul väga täpselt, mida ta tegema peaks selle ametiga... Trükiseid saab trükkida mingil moel, niipalju ma kujutan ette:)), peab kevadepoole praktikale minema ja ema arvab, et Tartus oleks lihtsam praktikakohta saada kui Tallinnas.

Mu toanaaber läheb veebruaris või nii Ladina-Ameerikasse. Mingi projekt või asi. Ütles mulle, et tal pole plaanis sealt tagasi tulla. Kavatseb kooli pooleli jätta. Rääkisime sellest ka veini kõrval. Ta on tore üldiselt=).

Nii, nüüd vahepeal lähen neljapäeva juurde tagasi, sest just seal ma pooleli jäin ennist. (Ennist... milline tore sõna=B)



Khm, mängisin vahepeal mõnda toredat mängu...
Nii. Jätkame. Kell on palju ja ma oleks tahtnud juba eile magama minna:).


No... lühiülevaade, olen laisk.

(Kuulan Vennaskonda=))
Meele tuli neljapäeval Tartusse. Saime vahepeal kokku. Inkus oli töö enne... Toanaaber ei tahtnud väga, et ta siis jääks. Tahtsin ise ka koju, õppimiseks oleks rohkem aega olnud. No igatahes otsustas ta ikkagi, et võiks siia jääda. Kuigi siin pole midagi teha. Saime meie armsas Tallinna ülikoolis kokku, suundusime siis mänguasjamuuseumisse. Meele saatis mind, mina leppisin kokku ajad, mil vabatahtlikuks käia jõulu...asjadel.=)

Siis otsustas Meele ikkagi, et võiks koju minna. Käisime Konsumist läbi, ostsin hommikusaia, läksime ühikasse, pakkisin käbe asjad kokku, sõin samal ajal ja ajasin piima maha (pean piima ära jooma, läheb vanaks muidu).

Jõudsime napilt poole neljasele bussile. Väga napilt. Oleks ta õigel ajal ära läinud, oleks maha jäänud. Aga mõne minuti pärast oleks muidugi järgmine läinud ikkagi, sellest polnud hullu:). Sõitisme pika-pika maa. Tallinnas läksime isa juurde. Trammides on need uued jublakad, ma kaotasin oma pileti sinna sisse ära=B. Ma ei tea ise ka kuidas see juhtus. Lõbus oli, jätsin ta sinna, mis ikka jamada:).

Sõitsime koju. Ma kartsin, et kodus on suht külm, polnud hullu midagi. Ee... sel õhtul ei teinud enam midagi üldiselt:). Kodu... voodi on küll pisike, aga see oli pehme see-eest. Ja soe oli kodus ikkagi. Kogu aeg põhimõtteliselt. Ja loomad:). Kiisu võtsin mingil õhtul kaissu, ta polnud alati kodus kui ma magama läksin, muidu oleks alati võtnud. Nurrus ja oli pehme, soe ja karvane=3. Minikoer oli nagu ikka. Lõugas nädalavahetusel kurja tolmuimeja pärast. Voikaga tahtsin jalutama minna, aga ei õnnestunud. Naabrid olid kodus...

Reedel oli Meele ka kodus. Ärkasin umbes pool 12. Neil on kõigil mingi probleem sellega, et ma kaua magan. Nagu... ma ei tea. Mis pagana pärast see neid häirib? Minu keha tahab hommikul kaua magada, mis mina sinna tegema peaksin???

Häh. Tõusin isegi vara. Või oli see veelgi varem? Igatahes tegelesin suurema osa päevast sotsioloogia referaadiga. See oli ühe sotsioloogilise artikli järgi, põnev oli, kuigi kaua aega läks. Ema-isa läksid sünnipäevale vahepeal, Leila tuli ka koju Noarootsist, reede ju:). Meile jäeti õhtuks jäätist, sõime mandariine ka. Mul oli kõht tühi miskipärast veel peale jäätist, sõin kaks taldrikut salatit veel peale=B. Salat oli hea:). Meele tegi üpris tõenäoliselt. Ma ei usalda tema tehtud toite, seal võib tihtipeale liha leida. Kurje õdesid omades on raske taimetoitlane olla;). Aga kui ma ei taha liha süüa võiksid nad ju sellega veidi rohkem arvestada. No Meele võiks sellega rohkem arvestada, kui täpne olla. Mõnikord kui me kahekesi kodus oleme olnud, on ta teinud mingit eriti kahtlast toitu, kus on pisikesed vorstitükikesed või midagi sees nii, et neid nähagi ei ole. Aga ma kahtlustan teda pidevalt, nii et ma olen alati ettevaatlik, kui ta süüa teeb ning ma pole 100% kindel, kas selles toidus parasjagu on või ei ole liha.

No vahepeal sõin siis ja vaatasin telekat ja otsustasin, et lõpetan referaadi laupäeval. Laupäeval ja pühapäeval saab netti, argipäeviti peale seitset. Odavam. Kui telekast midagi tarka ei tulnud (ma tahtsin Robin Hoodi vaadata, Leila tahtis kümmet jardi näha, mis pidi olema täielik jamps (oli see päev, eks? Mul pole mälu.). Vaidlesin temaga natuke, aga siin leidsin, et kui ta TÕESTI tahab rämpsu näha, siis lasku aga käia.

Läksin ja lõpetasin referaadi selle eest:). Deem, ma pean selle ära saatma!!!!!! Ma olen nii tark. Päeval teen seda, loodetavasti on meeles=S
Sain mingi pool üks selle valmis igastahes ja mängisin veel Age of Empires'it natuke. Umbes kaks läksin vist magama. Ema-isa magasid juba. Mul olid klapid peas, ma polnud kuulnudki, et nad tulid=B.

Kodus sain Metsatölli Hiiekoda kuulata. Niu. Tahan koju.<=(
Ja Vennaskonna Priimat on ka seal:(

Aga töll on häää.....

Und ei tulnud ja järgmisel hommikul magasin tükk aega. *Kommentaarid* Häh. Nagu see, et Meele kell 10 magama võib minna, etem oleks.

Sai natsa telekat vaadatud, raamatut loetud tiba ja arvutis joonistatud:)
Photoshoooopppp.
Sodisin natuke.
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, Hobune!
Ja siis mingi näo tegin ka. Vaatan, kas viitsin sellega edasi töötada. Pildil potensiaali muidugi on. Aga kas ma seda realiseerida suudan, on juba ise küsimus.
Teisi asju pole mõtet näidata, need oli kahe-minuti-tööd.

Okei. Kell on palju, ma lähen magama.
Ma üritan homme posti ära lõpetada ka lõpuks=B.
(Lingid on kontrollimata, ei viitsi oodata... peaksid töötama üldiselt)

Kommentaare ei ole: