pühapäev, 27. november 2005

Viimastest päevadest lihtsalt

Suurt midagi pole juhtunud.
=B

Magasin trummitunni maha reedel.
Aga käisin Värske Rõhu esitlusel. Jama oli ;). Seal loeti mingeid haledaid luuletusi. Ja mõned neist olid TÕSISELT haledad. Ma käskisin Meelel (oma vanemal õel) selle osta, kui ta Tallinna läheb. Et ei peaks ise raha raiskama. 27 krooni maksab see ju tervelt ;).

Ma kuulan Metsatölli hetkel. *sulab rõõmust*. Toanaaber jättis pleieri siia miskipärast :). Tuba koristasime täna ja puha.

Mul oli plaanis tegelikult õppida nädalavahetusel, aga ei suutnud pihta hakata ja nii ta jäigi...

Käskisin Meelel Potteri ka osta, aga ta keeldus. Kuri inimene nagu ta on;). Ma peaksin end järjekorda panema raamatukogus=). Võiks kohe esmaspäeval seda teha. Hmm... kui mõelda nüüd, siis esmaspäeval on mul vist ainutl vene keel=S. Neljast kuueni. Saksa keele kohta pole mul aimugi. Ja kuna mul pole aimugi, siis ma ei lähe, sest see on kell 8 hommikul. Loodan, et Ly käis neljapäeval, saan tema käest küsida, mis värk sellega nüüd on. Mul on ju üks töö veel tegemata ka tegelt=S.

Hindasin ÕISis kohustuslikus korras oma aineid. Üritasin suht õiglane olla:). Aga pohhuism aitas ankeetide täitmisel kaasa, nii et ei tea... :).

Lugesin viimase Pratchetti raamatu läbi. Patrioot oli selle nimi. Räägin sellest hiljem :). Peaksin oma poolikut juttu kirjutama, saaksin see aasta valmis vähemalt=B

Ja ma joonistasin ühe ilusa pildi. Tahan paar asja netti saada, Liisa pole veel saatnud neid, mida ta pildistas. Käsin tal millalgi siia tulla ja seda teha kah =B. Maarja (endine klassiõde keskkoolist) lubas mult paar pilti ära osta. Ma lootsin seda ausalt öeldes salamisi, nii et ootasin teda mitu päeva netti =B. Hinnaks ütlesin 150-250 (see tundus joonistamise ajal täiesti aus ja õiglane, aga kui ma selle välja ütlesin, kõlas see äkitselt kuidagi ebareaalselt) ;). Aga temale sobis, nii et kõik on ok;).

Näitasin talle oma viimast pilti, mis mul MSNis display pildiks oli ning Musta Inglit, mida ma pidas fotomanipulatsiooniks, kuni ma talle seda versiooni, mille kallal ma töötasin selle efekti nimel :).

Aga hea meel oli mul selle üle igastahes :).

Ta lubas ka mingi oma disainerist sõbraga rääkida minu kohta, sest ta pidas väga vajalikuks, et ma oma annet ikka korralikult rakendaks;).

Ta on väga tore inimene igastahes=P. Ja mitte ainult sellepärast, et ta mulle raha annab;).

Lõunaks tegin ma täna endale omletti sojahelvestega. Panin kuivaineid ja piima kaussi, munad potti, et saaks koored köögis ära visata ning hakkasin uksest välja minema. Ja oma hämmastavas osavuses pillasin kausi mahaB[. Ei teagi, kuidas see täpselt õnnestus=B. Igatahes pidin siis kümme minutit meie wannabe esikut (kes on näinud, teab, mida ma silmas pean) koristama. Jõle õnnelik olin muidugi ;). Siis täitsin kausi uuesti ning läksin ja tegin omletti. See ei tulnud nii hea, kui tavaliselt. Ma arvan, et midagi oli liiga palju või liiga vähe, sest mingi hulk asju jäi kausi põhja alles, nii et ma lisasin suht suvaliselt seda, mis näis puuduvat. Aga suht hea ikkagi :).

Ja hommikul üritasin mikrolaineahjus putru teha. Karbi peal oli, et 3 minutit 700W juures. Meie iidsel mikrolaineahjul pole selliseid asju nagu W-d (ei mäleta, kas eesti keeles kirjutati neid w või v-ga=S). Ilmselt polnud neid selleks ajaks leiutatud, kui see ehitati=B. No igatahes, kõige kõvema kuumuse juures... ee... jaa... Vaatasin just ahju poole ja praegu see küll kõige kuumema peale seadistatud pole. Khm... See... Keegi näppis seda ilmselt vahepeal. Jah. Just. Pudruga läks igastahes kaua. Aga söödav tuli.

Ja enne arvuti taha tulekut otsustasin ma lõpuks ühe kukli võtta ja avastasin, et mõlemad allesjäänud kuklid olid hallitanud>:@. Koorisin nad noaga ära ja sõin ühe ära, teine oli natuke liiga hallitanud, ei julenud=). Pold häda midagi, elus olen veel ;). Hallituse maitset ei olnud tunda kah. Aga see tuletas mulle meelde, et ei maksa ikkagi loota, et leib-sai igavesti seisab.

Ilm on ilus, lund ei saja (ma hakkasin just ütlema, et vihma sajab. Vahet ei ole ju nagu=P), ilm on selge, lumi on maas. Vot nii on. Õhtuti on tiba jahe, aga ei midagi hullu=).

Joonistan ühte pilti, mis tuleb arvutis valmis teha. On seda tüüpi pilt lihtsalt.

Ja Meele oli eile msn-is. Leila (noorema õe) konto pealt muidugi B|. Mul oli alguses mõningaid kahtlusi, kes see on. (Tal endal pole msn-i aadressi, ta on üldse üks kahtlane inimene. (Mitte, et see, et inimesel pole msn aadressi teeb ta kahtlaseks. Ei, mitte tingimata.)). No lõpuks olin ma igastahes kindel, et see on tema. Siis kui ta küsis, millal ta mulle külla tuleb, arvasin ma siiski, et ta on Leila. Leilal on Tartus sõpru, mul pole midagi selle vastu, kui ta külas käib, ta leiab üldiselt ise ka tegevust=). Aga Meelega peaksin ma rohkem koos hängima ja Tartus pole temaga midagi teha, arvestades veel, et ma olen vaene tudeng. Ja ma pean õppima ka....

Vahetasin vahepeal Tölli plaadi vana Terasest, mis hangunud me hingest vastu välja. Oijah. Nad on hääd=).

Okei, ei tule midagi enam pähe, aitab kah.

Edit: Parandasin lingid uude aknasse avanema.

Kommentaare ei ole: