reede, 18. november 2005

Pimedus!

Eile läks õhtul elekter ära, kui ma arvuti taga istusin. Jõin tee ära, võtsin võtme ja mobiili ning kolisin Marge juurde üle. Koridoris olid mõned inimesed välgukate ja mobiilivalguses. Istusime mõnda aega Marge toas ja ajasime juttu, Mari tõi mõned küünlad, nii et väga pime ei olnudki=B. Mõne aja pärast tulid Liisa ja keegi Piret:). Läksime hiinakasse Marge sünnipäeva tähistama. Sõime nuudleid ja riisi, kõige odavamaid asju, loomulikult. Ja jõime alkoholivaba hõõgveini, mis oleks võinud tulisem olla. Tore oli igastahes=).

Lõpuks läksime ühikasse tagasi, elekter oli ka juba tagasi tulnud. Käisime enne poest läbi ja Marge ostis ühe koogi kah veel. Ma tõin kodunt mõned tassid kaasa, nii et ma sain neid laenata seekord;). Ma ostsin Margele ühe pisikese Kalevi valge shokolaadi mustikate ja õhitud riisiga=). Ja selle kaardi, mille ma postimuuseumis tegin, hiina draakoni kirjamärgiga, selle sai ta ka:). Ma käskisin tal küll shokolaadi endale hoida ja järgmine päev ära süüa, aga sellest ei tulnud midagi välja=B. Liisa ja Piret ei olnud väga kaua, jäime kolmekesi varsti. Marge toanaaber astus ka korraks läbi ning tõi suure Fazeri shokolaadi, millest jäi isegi midagi homseks (=tänaseks). Mängisime pokkerit, memorit, ajasime juttu, ma ehitasin ühe suure kaardimaja. Üldiselt täitsa tore oli=)

Täna ärkasi kell kaks. Asi on selles kui pime õues on=(. Ja ma lubasin endale, et nädalavahetusel ma õpin... Ma pean küll. Ning kell on praegu peaagu pool viis ja väljas on jällegist pime>=(

Sellepärast mulle talv ei meeldi.

Ma pole täna midagi kasulikku teinud. Nõud pesin ära, sest eile ma ei jõudnud enne kui vool ära läks küll, jah, aga seda ma just kasuliku all silmas ei peaks.

Kirjutada on tore=)
==============

Kommentaare ei ole: