teisipäev, 22. november 2005

Ilmus Värske Rõhk

Ilmus Värske Rõhk ja mina olen seal sees. Raha pole ma vist veel saanud=S. Homme kontrollin. Kui ei ole, kirjutan neile>:(
Aga ma lugesin netist tutvustust uute autorite kohta. See olen mina:

Dani Adler
Üle kõige armastab Dani (18) ulmet ja enamik tema kirjutisi, mis seni netiavarustes ilmunud, on kaldunud science fiction`i ja fantasy kanti. Üleüldse kirjutab ta sellepärast, et see aitab mõningal määral taltsutada tema liigaktiivset fantaasiat. Mida see fantaasia teeb? Näiteks jutu nõiatütrest, Päikesetiivast, kriipivast metsast ja sellest, kuidas surm muudab hapraks ja üksikuks. Ja kuidas lause koob need asjad tervikuks, mis on nagu ähvardav, kuid kaunis ämblikuvõrk.

Irvitama ajas;)
Jumalasta pointless jutt nagu ;P
No ma ütleks, et luuletaja, üpris tõenäoliselt naissoost luuletaja, kirjutatud. No offence, of cource. Lihtsalt maitsed on erinevad, ütleme nii;)
Ma pean õppima tegelt, pausi tegin ainult söömiseks.
Söön ühe kuklikese ja joon vist tassi teed =).

Kommentaare ei ole: