kolmapäev, 16. november 2005

Järjekordne mahamagatud päev

Täna ma ei maganud küll nii kaua kui eile. Ainult kaheteistkümneni. Aga ikkagi. Ja kooli ka ei läinud. Homme lähen. Saksa keeles on töö...
Ma ei pidanud õnneks raamatukogus maksma=). Aga see-eest kutsusin ma Marge endaga kaasa ning kui me tagasi läksime, sattusime China Gardenist mööda minema ning sisse kah astuma juhuslikult. Ostisme kannu punast teed ja pähklite ja krevettidega riisi. Krevette nägin mina isiklikult kolme või nelja. Ju neid oli ikka pisut rohkem, aga mitte oluliselt. Ja meil oli kastmekauss laua peal. See oli hea. Vürtsikas=). Nüüd on mul veel ühed pulgad kodus:). Ja peale seda kui kõht täis oli, läksime Konsumisse shoppama. Soovitan alati kõht enne poodiminekut kõhu täis süüa;). Kasulik.
Ostsin... leiba-saia, jogurtit, purgi ube, sprotipasteeti. Ja kommi. Kalevi Pilvekesi. Ning sõin need õhtul ära kõik... Ja ühe odava topsijäätise ka. Ja väikse Daimi. Deem, ma kohe ei oska rahaga ümber käia, mis?
LUND SAJAB! LUND SAJAB! LUND SAJAB!!!!!!!!!!
Ja üpris korralikult!!! Jee=D

Olen ühe toreda inimesega kirjavahetuses, kellega ma Elfwoodis tutvusin. Nii paar päeva tagasi. Ta tundub päris lahe olevat, kuigi ei joonista nii hästi kui mina. Aga eks ta on noorem ka.=)
Lumi on tore:)
Homme on Margel sünnipäev ning ma pean pilti joonistama. Ma pole sellega üldse rahul (No üldse on natuke valesti öeldud. Üldpilt mulle ei meeldi, aga nägu on näiteks väga ilusasti tehtud. Olgugi, et ma seda ise ütlen. Aga revolveriga käsi on täiesti metsas. Ja ma ei tea, mida taustaga teha.). Ta ei pidanud üldse sünnipäevakingiks olema, aga ma juba joonistasin seda ning kinki oli vaja, nii et jah. See on idee poolest küll pisut kummaline, aga elab üle.
Noh, mitte kummaline, aga sobimatu pigem. Pildil on Kieran (Ma hakkan kahtlustama, et see pole talle kõige sobivam nimi... Aga praegu käib kah.). Üks mees, kellest ma kavatsen kirjutama hakata varsti, peale seda kui Unenägude maa valmis saab. (Tegu on töötamispealkirjaga, ilmselt muudan ma selle ära. Aga mitte tingimata.) Ta mõtleb parasjagu selle peale, et ta võiks ennast maha lasta. Seda ma muidugi Margele ei ütle. Tema näeb lihtsalt pilti kurva näoga mehest, kellel on revolver käes. Tõenäoliselt, eksole=B
Peaksin selle homseks valmis saama. Mis tähendab, et peaksin hetkel sellega tegelema.
Ning Farale ei jõua ma küll sünnipäevapilti valmis. Ootab natuke.
Hee, sadu läheb tihedamaks ;P

Ja õppima PEAN.
Ma tahan oma piltidega raha teenida.
Vot.
Ja juttudega ka=B

Ja mul on vaja 100.- üle kanda ja Ühispangas mul seda raha ei ole ning Hansapanga asju pole mul vist kaasaski>:o|

Vaatan paar foorumit ja asja üle, teen süüa ja hakkan joonistama.
Homme on saksa keeles SUUR töö. Oh well. Shit happens. Ja läbi saan ma nagunii, see on ainus mis loeb, sest ma ei kavatse selle õpetajaga seda enam edasi võtta, kuna ta pole eriti hea.

Ja mulle meeldib Nightwish, aga ma arvan, et mitte piisavalt, et nende plaati osta.
Ja Metsatöll. Ma kõhklen praegu, kas osta nende plaati või mitte.

Aga kontsert oli lahe. Ma poleks ilma Karinita esireas olnud, olgugi, et tema arust oli see koht liiga serva peal=B
Aga ma pole end kunagi varem nii vabalt tundnud nagu... Noh, olin kontrserdi mõõdupuu järgi täiesti normaalne, aga ma arvan, et ma ei julgeks videot vaadata.;P.
Igatahes oli mu kael paar päeva kange, aga hääl oli kähe ja kurt olin ainult õhtul peale kontserti.=)

Mul on alates kontserdist pealegi selline kummaline tunne olnud pidevalt. Ma ei oska seda seletada, aga see on imelik. Midagi sarnast nagu siis, kui ma tundsin, et ma peaksin õhtul midagi tegema ning vaatasin kõiki foorumeid ja asju ja poognas käisin ja igal pool ning vaatasin lõpuks kirju ja seal see oligi - teade, et võitsin Metsatöllile kaks piletit. Või siis kui ma veel Delfi noorteka omaloomingus käisin ja mõne jutu positasin ja teadsin, kui keegi kommenteerinud oli. Aga mitte päris selline tunne. Ma ei tea. See on lihtsalt kummaline, mitte päris ebameeldiv.

Ja ma ei saa arvutiga ikka veel CDsid kuulata, ma pole Antonit näinud veel. (Huvitav, kelle süü see küll on, kui ma koolis ei käi>:( )

Ma tahaks, et Leila järgmine aasta minu tuppa tuleks, sest siis saaks me äkki kodust hea arvuti siia. ja muusikakeskuse ka võibolla=B. Siis ma elaksin küll ainult arvuti taga, joonistades, aga noh. Ma olen nagunii joonistamisest sõltuv, nii et mis teha. Aga siis oleks see keerulisem, et Leila tahaks ka pidevalt arvutis olla...
Njah. Vahet pole praegu. Pealegi võibolla ehitatakse meie ühikas ka ümber. Seda ma ei tahaks. Esiteks sellepärast, et mulle meeldib meie ühisköögi süsteem. Ma ei tea miks. Ja pealegi on see palju armsam koht. Lagunenud ja särki-värki, aga ikkagi hulga kodusem kui Narva 25 ja 27 steriilsed koridorid. Ning see kaardisüsteem, sõbrad ei saa sisse lambist. Ning seintele ei saa sodida. Ma tegin eile esimese pildi otse tapeedile. Ning ilmselt on seal keerulisem sõpru ööseks jätta. Võimalik ilmselt küll, aga keerulisem. Ja pole üldsegi nii lõbus teada, et alati on sooja vett ja kraanikausid pole kunagi umbes ;). Ning ilmselt peab seal ise kööki koristama. Ning seal pole ahju! Mitte, et ma seda siin eriti tihti kasutaks, aga ikkagi! Ning ainult 2 pliidiplaati! Ja ruumi on seal ka vähem.

Kommentaare ei ole: