teisipäev, 22. november 2005

Ärkasin vara=B

Vara tähendab kella üheksat.
Aga ma ärkasin kella peale, nii et see pole päris see muidugi :)

Olen raamatukogu arvutis, sest mul õnnestus kuidagi sotsioloogiasse jõuda. Ma joonistasin Elinale pilti kogu aeg... Njah, aga ma olin kohal vähemalt;)

Nüüd olen raamatukogus, sest kell kaks on psühho ning ma ei viitsi koju minna seni, toanaaber pani hommikul pealegi arvuti käima, ehk on ta veel seal...

Kuulan Maniat. Miskipärast ei saa seda kodus kuulata peale seda, kui ma Media Playerit täiendasin:(. Vist ei saand enne kah, Real Player ka ei mängi seda>:(

Kavatsen peale inku lõppu (teisel rühmal) Etsiga rääkida, tahan küsida, kas ma saaks oma ettekande läpakaga teha:). Kui saab, pean Antonile helistama ja talt läpakat küsima;)

Räägin emmega web messengeris juttu. Web MSN on tüütu. Aga noh, vähemalt olemas...
Potter tuleb varsti välja!
Miks ma selles midagi täpsemalt ei teadnud?>:@
Urrrrr.

Ma tahaks magada|-)

Ei suuda midagi tarka kirjutada. Lään Delfisse:).

Kommentaare ei ole: