neljapäev, 24. november 2005

Mul on tunne, et ma magan kogu aeg.

Eile õnnestus kusjuures suht rahulikult ärgata, jändasin igast värkidega ning avastasin ootamatult, et ma oleks pidanud juba toast väljas olema. Panin siis käbe riidesse ja kiirustasin inkusse. Õpetaja ajas pool tundi mingit igavat juttu mingisugusel kooliasjade teemal. Ma ei suutnud jälgida väga hästi. Ta suudab viieminutilist juttu rääkida pool tundi=|

No tegin siis ettekande ära, minu arust oli ettekanne suht hea, aga nende arust ma ei vaadanud piisavalt palju silma inimestele. No ja rääkisin ka liiga vaikselt. Aga tehtud on. Ja inimesed üldiselt ikkagi kuulsid ja küsisid küsimusi ka.

"Tahaks näha ennast pealpool pilvi." Kuulan Vennaskonda praegu taustaks :).

Nii. Oli inku... sotsioloogiasse ma ei jõudnud. Mida ma siis tegin?

Ei mäleta, aga ju vist tulin ühikasse tegelesin mitte millegagi. Ma ostsin piparkooke, seda ma mäletan. 15.- ja neid on ikka veel alles :). Mitte, et nad pahad oleks olnud, neid oli lihtsalt päris palju=)

Kirjutasin millalgi Värskesse Rõhku.

Õhtupoole otsisin kedagi, kellega koos bridzi mängima minna. Marget ei olnud, Liisa numbrit ma ei tea, Mariliisi ei olnud ka, aga ma kutsusin ta toanaabri. Väljas oli imeilus! Aga jahe ka, ma võtsin oma päkapikumütsi, mida ma muidu lubasin mitte enne detsembrit pähe panna:). Mängisime paar tundi Urus kaarte, siis hakkasime ühikasse tagasi tulema. Imeilus ilm oli ikkagi:). Puud olid kõik härmas ja rohi sätendas. Ilm oli jahe, ent selge ja tuulevaikne. Oleks soojem olnud, ma oleks tahtnudki õue jääda=B

Otsustasin kaubamajas Apollos käia, aga Värsket Rõhku seal ei olnud veel.

Anton, üks tore kursavend, helistas ja kutsus külla siis. Käisime korra Konsumist läbi siis ning läksime tema poole. Vaatasime läpakast mingit hirmsügavat filosoofilist filmi, see oli animatsioon, aga nagu Anton ütles, suures osas filmi peale joonistatud, nii et ma jõllitasin suurema osa ajast hämmastavat animatsiooni ning kõik see sügav mõte läks minust mööda. Aga see OLI vaatamist väärt;). Hämmastavalt ehtne liigagi tihti:).

Siis vaatasime mingit multikat, see oli ka tore, vahepeal tuli Antoni õde ka külla. Siis ajasime juttu ja oli täitsa tore. Antoni naine jäi vahepeal põhimõtteliselt magama, me kolisime kööki üle ning ajasime veel juttu.

Lõpuks mingi kahe paiku läksime ära, mina ja ta õde, Anton tuli saatma veel, ütles, et tahab kainenemistuuri teha=B.

Õnneks ei ela ta meie ühikast kaugel. Mul ei olnud und üldse, ajasime maja ees veel tükk aega juttu, lõpuks tulin ma tuppa ikkagi. Toanaaber oli ilmselt alles mõne aja eest tulnud, muusika mängis. Ma läksin magama, üritades mõnda aega muusikast mitte välja teha. See ei häirinud üldiselt, aga mul tuli uni ning ma lülitasi lõpuks ta pleieri välja;). Siis jäin magama. Kusjuures, ma mäletan, et ma vist nägin und, aga ma ei mäleta millist...

Hommikul helises kell seitse ilusti kell (noh, telefon, aga vahet see teeb), ärkasin, lülitasi selle välja ning otsustasin, et ma pean saksa keelde minema. Järgmine asi, mida ma kindlalt mäletan, on see, et ma ärkasin ja vaatasin, et kell on umbes üks<:) Sõin hommikust ning otsustasin, et enne psühhosse minekut loen natuke. Lugesin Barkeri kogumikku "Sarah jalad", räägin sellest millalgi lähemalt.:). Polnud sugugi palju enam lõpuni, nii et otsustasin, et loen selle siis läbi enne minekut. Kui ma peale seda kella vaatasin, oli see kohe neli saamas. Ei viitsinud jooksma hakata. Nii et tegin lõunaks Rännumehe võileiba (need oli alla hinnatud, aga Rukkipala headuseni nad küll ei küündi=B) ja kuuma jooki ning istun sest saadik arvuti taga. Mis puutub Värskesse Rõhku saadetud kirja honorari kohta, siis mulle saadeti vastus ilusti ja puha.
Hea Luule,

Honorari maksmisega selline värk, et kõigepealt
vaja leping sõlmida. Selleks võiksid [Ühest Kohast:)]
läbi astuda, kuna usutavasti oleks see kiirem ja
lihtsam viis, kui lepingut sulle ühikasse saata./---/


Jeeesus! Kuidas ma küll ise selle peale ei tulnud? Küll ma olen ikka loll.
Saatsin neile viisaka sõimukirja vastu selle peale. Kallis Priit kirjutas vastu,
et ta ei saanud aru, miks ma pahane olen. Nii lõbus.

Kirjutasin siis uue kirja, kus ma selgitasin, milles asi oli, loodetavasti jõudis
see talle seekord kohale. Ma teietasin teda veel. Ma teen seda muidu väga
harva, aga see jättis minu arust palju pahasema mulje=B


Aga ta mainis esimeses kirjas ka, et reedel on mingi üritus. Lähen vist
kohale:) Aga üksi ilmselt ei viitsi...


Nojah, saab näha, kas armas Priit vastab mulle veel. Peaks küll=B.

Whoa. Kui ta ei vabanda, võiksin ma teiste sinna kirjutanutega ühendust
võtta ning sellest artikli kirjutada, kui neilt toredat materjali saab.


Ajakirjanikud on kurjad, kui keegi seda veel ei tea;).

Aga mul on vaja üks raamat ülikooli raamatukokku ära viia veel.

Ja polegi vist suurt midagi rohkem kirjutada...

Lähen hängin netis või midagi ja ootan Priidu kirja:)

Kommentaare ei ole: