teisipäev, 11. november 2008

Vaene väike Georgia

Tulevikus on vähemalt inimestel lihtne ajalootunnis Venemaa-Georgia sõja alguskuupäeva meelde jätta, kuigi huvitav oleks teada, kas selleks hakatakse nimetama seitsmendat või kaheksandat... Väike vahe, aga sellest sõltub tehniliselt kogu sõjale hinnangu andmine.

Mul hakkab mingi sügisdepressioon tekkima või midagi. Täna oli terve päeva pilvine. Lõpetasin voltide maali, mis on suht masendav, aga vähemalt mitte nii hull kui ta vahepeal oli. Muidugi rikkusin seda veel vahepeal. Kompaga pole ka veel kuhugi jõudnud, kuigi nüüd hakkab juba aeg olema.

Maailma lõpus on kohvik,
kus kunagi kohtume kõik

Oijah, ajad, mil Tõnu veel nautis elu.
Aga ma tõesti tahaksin kõigiga kohtuda. Mitte kõigi kõigiga, aga kõigiga.
See ei pea olema maailmalõpu kohvikus, võiks olla enne seda pisut.

Wiccad.

Selg on ai-ai (mitte väga hullusti), aga selle paremaks muutumise suhtes on vähemalt lootust.

Kool on häiriv.
Hm, täpsemalt need paar tüütut asja, mitte terve kool. Kool on hämmastavalt tore. Peaks üritama eesti keele eksami väga hästi teha. Kui seal oleks mõni teine õpetaja, kes mulle kohutavalt pinda ei käiks (mustasõstramoos, ftw?) poleks A probleem, aga ma absoluutselt ei salli teda, sest ta on nii nõme, ilma et ta selles suhtes midagi otseselt ei teeks. Pealegi, see et ma olen kirjutanud mingeid ilukirjanduse poole püüdlevaid olendeid on tekitanud olukorra, kus ma olen hakanud osa grammatikast vaatama pigem millegi soovitusliku kui kohustuslikuna.

Meh, Vaardil olid küll omad vead, aga eesti keele õpetajana polnud tal suurt häda midagi.

Päikest ei ole, see on nii häiriv. Ei, mitte praegu, vaid üldse. Sest kui praegu päike paistaks, oleks mul natuke imelik.

Oravatramm ja kassibussid.

Miyazaki?

Mina ei koputa, tulen.

Ma ei saa aru, kuhu ma olen kaotanud suure hulga Vennaskonda, mis mul vanas arvutis oli, sest ma ei oleks seda lihtsalt sinna jätnud ju. Praegu on ainult Priima (1&2) ja sedagi läpakas, mis teatavasti läägib kohutavalt.

Ma tahan Toomemäele. Mitte lihtsalt Toomemäele vaid talvisele Toomemäele. Ma olen sellest juba pikalt mõelnud. Lumi raagus puudel ja sildadel ja katedraalil. Hmh, ma mõtlesin tükk aega, kuidas seda kirjutada ja täna kirjutan ma seda nii. Mul on kella üheksast saadik uni olnud. Õhtul kella üheksast, mitte hommikust. Hommikul oli ka, aga vahepeal ei olnud.

Drawring Dani

Olivantsid:)

Jaa, see ka.

Mul on SANDMAN

Ally käest saadud, aga alles hiljuti jõudsin lugemiseni. Gaiman ON geenius, noh. Ja pildid on ka ilusad. Ma pean ennast iga kord sundima lõpetama, et süüa või õppida või kooli jõuda või midagi.

Mõni roll tuleb veel kirjutada. Kui ma jõuan selleni, et otsida kusagilt draiverid, et meie Windows 98 tunnistaks mu mälupulka, saab valmisolevad rollid ära ka saata.

Aga talve kohta, jah.

Mul on vist umbes kooli algusest saadik tunne, et talv on. Pooltel kordadel, kui ma ühika aknast välja vaatan, olen ma pooleldi imestunud, et lund maas ei ole. Varsti tuleb, aga sinna on veel aega.

Mõned inimesed on rumalad, aga see on teada asi ja mul pole kedagi konkreetset silmas ja mul pole midagi lisada.

Mul on laua peal seitse (7) Metsatöllu trummipulka. Kokku olen ma saanud kaheksa (8) Metsatöllu trummipulka. Kahel neist on olnud autogrammid. Esimene on kadunud. (Faking Tele2 GoLive ma ütlen.) Ühega neist pole mängitud, see on Vanemuisest, Metsatöllu ja RAMi ühiskontserdilt. Ma olen nende pärast lava ees ikka võidelnud ka. Good old times, eh?

Me viimne marss on täna see,
mis unustusse läeb.

Tegelikult on Vennaskonna tsiteerimine natuke häiriv, sest kõik teevad seda. Ma teeksin seda küll ka siis kui teised seda ei teeks, aga keegi ei saa ju selles kindel olla.

Filosoofid on päris geid - Mialee, just praegu




D.
A.

Kommentaare ei ole: