reede, 28. november 2008

Lõpus on puänt.

Mäletate, mis häält teeb langev lumi?

Ma istun ühikas, väljast paistab mõni valge katus, aga ma tean, et õues on maa täis lörtsi ja soppa ja lumi läheb.

Kool on kohutavalt väsitav. Ma ei saa sinna midagi parata, et hommikul tõusta on jube, sest see on nii vara. Kui ma oleks umbes siis saanud vaheaega pidada, kui kõik väikesed koolilapsed seda tegid, siis oleks kõik korras, aga praegu on mul umbes nädalane unevõlg, millest ei saa enne lahti, kui ma pole vähemalt pool nädalat järjest saanud tõusta siis, kui ma ise tahan.
Muidugi on sess tulemas, siis saab magada, kuigi see tekitab ka pisut pingeid, millele ma siinkohal ei mõtle. Uni on. Kella kolmeks lähen võimlema. Shokolaadi tahaks, aga raha ei ole. Esmaspäeval saan massaaži. Raha ei ole. Laupäeval (ehk siis homme) on larp. Ma ei ole paanikaga vaevunud, sest see oleks tüütu, aga see on kusagil vaikselt olemas küll, sest kõik on täiesti segamini seoses sellega, et inimesi ei saa tulla. Aga pole hullu, kõik saab alati korda. Hitler on elus, teatavasti.

Jõulukuusk Raekoja platsil on saanud kaunistused. Iseenesest ei ole kesklinn väga jube, lühtrid mulle isegi meeldivad ja need purikamoodi asjad ka, aga probleem on selles, et neid on liiga palju.

See, et sess on detsembris, on kummaline.

Ma vaatan oma järgmise nädala tunniplaani.

Damn, ainuke asi, mis kohe läbi saab, on Euroopa ideede ajalugu. Mis muidugi tähendab, et mul on reeded vabad...!!! See on tore. Rahvalaul kestab veel kaks nädalat. Järgmise semestri ainete regamiseni on veel liiga palju aega...

Ma tahtsin siia tegelikult midagi hoopis muud kirjutada, aga suuremat osa ma sellest ei mäleta ja seda, mida mäletan, ei ole mõtet ilma osata ununenud kontekstist kirja panna.

Ma mäletan, et unes oli mingi suur kraav ja mingi teema Nõukogude Eestiga ja mingi professor ja mingi hullumaja/vangla laadne asi, mis võis olla midagi hoopis muud, aga mis oli euroremonditud ja seal oli parv. Parv oli väga oluline, seda ma mäletan. Suvi või kevad oli ka ja lõpus oli puänt.

Kommentaare ei ole: