pühapäev, 18. juuni 2006

Tarbatus

Riion magab praegu minu voodi peal, mina olen arvutis ja ootan, et ta üles ärkaks, et veel väljas minna korraks.

Eile Riioni juures oli tore. Mul söödeti kõht täis ning ma kuulasin palju toredat muusikat.
Mingi hetk tuli Ott selle peale, et me võiks samal õhtul Tartusse tulla.
Ajasime mõnda aega juttu, sõime jäätise ära ning läksime.
Ostsin kassast õpilaspileti ning tegin Taisto bussijuhile haledat nägu ning sain ilma õpilaspiletita bussile.
Õhku eriti ei olnud, soe ja lämbe oli, aga mitte tapvalt.
Rääkisime kogu tee. Kõigest.
Pool bussi teab nüüd meie eludest rohkem kui paljud sõbrad ;)
Tartus tervitas meid hämarus ja kuiv lämbe õhk.
Tulime minu poole, käisime linna peal, tegime perversseid nalju, naersime hulga ja oli üldiselt täiesti tore olla.
Millalgi tulime ühikasse tagasi ning mingi poole kolme paiku läksime vist juba magama=P.

Täna hommikul läksin kümneks eksamile, aga õppejõud oli unustanud, et ma pidin seda järgi tegema, nii et tal polnud õiget eksamitööd kaasas. Nii et ma teen selle homme hommikul enne tööd. Njha. Ma ei kujuta ette kuidas mul läheb=/.

Igatahes... Tulin siis ühikasse tagasi. (Õues oli juba siis hullult soe.)
Sõime Riioniga hommikut. Olime niisama, käisime väljas palavuse käes, kaubamajas Apollos ja tegime veel mõnda...
Mingi hetk tuli meile vastu üks keskealine naine, kes küsis, et me olime eile Tallinnas. Ju. Ning täna oleme Tartus. No igatahes kurtis ta oma kurba elu. Keskealine emo, nagu ma ütlesin. Keskeakriis on kole asi. Ta luges mingeid oma luuletusi. Rääkis igast värki. Enamiku ajast vaatasin ma lihtsalt talle mõistva ja rõõmsa ja huvitunud näoga otsa, ilma et ma oleks kuulanud, mis ta räägib ning üritasin välja mõelda, kuidas temast viisakalt lahti saada. Õnneks läks ta varsti ära:).

Käisime pärast veel Inwe ja Taliesiniga hiinakas söömas. Pärast läks Taliesin Pirole, meie Inwe ja Riioniga käisime kaubamajas jäätist ostmas. Siis kiikusime mõnda aega jõe ääres ning saatsime Inwe koju ja tulime ühikasse tagasi ning ma olin mõnda aega arvutis ning Riion luges ja jäi magama.

Vat sedapsi. (See on nii lahe sõna. Sedapsi. Jep. Ee... jah.)

Kuulates Metsatöllu TMHMH

Kommentaare ei ole: