pühapäev, 25. juuni 2006

Eile töö juures tuli üks tädi minu juurde ja hakkas patrama mingist toredast ajakirjast. Ma ei saanud aru, mida ta ajab seni, kuni ta rääkis midagi surmast pääsemisest ja muud sellist toredat juttu.
Ma ütlesin rõõmsalt ja viisakalt naeratades, et mulle pole vaja selliseid asju.

Siis läks tädi lihtsalt minema.

Millest oli ääretult kahju.

Kuna järgmise asjana oleksin ma talle öelnud, et ma olen satanist. Ning mul oli suur tahtmine talle dramaatiliselt teatada, et Antikristus on sündinud, muhahahaa! Aga ei, ta andis nii kergelt alla:(

Tulin töölt just.

Tuba on meeletult segamini.

Mul on ühel larbil hästi lahe roll=B.
Kuigi ma ei kujuta ette kuidas ma ainuüksi ta nime meelde jätan=|
Hästi kiire on.
Teinekord täpsemalt kõigest, täidan takkajärgi paar lünka ka.

Taustaks Radio Mania.

2 kommentaari:

Ott ütles ...

Sina ja satanist, ma arvasin, et sa oled pigem ateist, sest sa pole selline, kes eluks satanistide eluviisi....

Lihtsalt, ma ei tea, sina ja satanism ei ole nagu suured sõbrad, sa pole nagu...sellline..:D

Dani ütles ...

Ma mõtlesingi pärast, et peaks ehk mainima, et ma oleks seda öelnud lihtsalt sellepärast, et tädi kiusata, kuna ma olen lihtsalt väike vastik ja nõme:)