teisipäev, 2. detsember 2008

Tantsime!

Mialee läks surnuaeda. Ta tuleb sealt tagasi.
Ma käisin päris massööri juures. Ma ei viitsi mõelda, kas see on õige sõna või ei.
Ma pean meelde jätma, et homme on jälle võimlemine. Kuna esimene loeng on eesti keel, on selle meeldejätmine vist üpris lihtne.

Maalisin täna ühe pildi. Masendav tunne on mitte osata maalida. Hetkel oleks muidugi palju juurde andnud hea pintsel. Millalgi, kui mul raha on, pean mõne muretsema. Lõuendeid on ka vaja. Ma üritan lähipäevil oma ainsa allesjäänud lõuendi ära kasutada koolitöö jaoks. Maalimises oleks vaja mordiga tegeleda, aga täna jäid kaks maali ära, sest UT sai vanaks, ja eelmine kord... oli ka midagi. Võimlemine, ma pakuks, aga ma pole kindel.

Pöidla otsas on täpp. Kunagi oli see nahaalune verevalum, aga nüüd on see lihtsalt mingi klomp, mis ei kavatse sealt kunagi ära kaduda. See on muidugi tillukene ja ei ole valus, aga see häirib mind oma olemasoluga.

Ma ei tea, kus mu fotokas on. Seal sees on pildid. Ma peaks selle üles leidma. Meele fotokas on riiulis, aga see ei tähenda midagi. Seal sees ei ole pilte ja see ei ole minu oma. Mialeel on ka fotokas.

Tahaks ikkagi Tallinlastele külla minna. Samas pole ma väga sotsiaalses tujus viimasel ajal. Ma ise ka ei tea. Tahaks inimestega suhelda, aga nagu väga ei viitsi.

Larp oli ka, eksole. Ei oska midagi öelda, see oligi nagu lihtsalt ajatäiteks mõeldud. Mõnele täitsa meeldis, mõnel polnud ilmselt nii põnev. Osa (sub)plotti läks kaduma, sest mängijaid sai ümber vahetatud ja ära kaotatud ja pool rollidest olid sellised, kus ma rääkisin inimestele MSNi teel natuke nende taustast ja lasin neil ülejäänud osa rollist ise teha, nii et kui keegi sai ümber vahetatud ja nad polnud mulle rolli saatnud, pidin ma selle oma niigi segi olevas peas taastama ja unustasin paar asja ära. Mitte midagi väga olulist, aga paar pisikest asja, mida oleks saanud sisse tuua. Ei, väga hullu ei olnud midagi, kuigi ma olin suht paanikas briifide ajal. Ma ei tea... kunagi teen ma veel ühe larbi. Ei, mitte sellest seeriast. Ning jah, Erlessa (ja need teised, kes huvi tunnevad) Terrat ei ole niipea oodata. Mul puudub korralik nägemus ja huvi ja motivatsioon selle sarja jätkamiseks. Võibolla teen ma ühe mängu, mis on samast seeriast, aga mingi 5/50/500 aastat tulevikus. Kui see tuleb, siis suvel millalgi.

Segadus.

Ma peaksin magama minema.

Ma ei saa korralikult magada ja tõusmine on veel eriti häiriv.

See on vast sellest, et päikest ei ole ja vitamiine on vähe.

Ma lähen võtan kapist ühe porgandi.

Ma ostsin täna jogurtit ja porgandit ja ühe jõuluvana. Esimene ja viimane on otsas. Poes nägin Kõusti, kes ei oska makarone keeta. Harjutamine teeb meistriks, hurraa.

Veni, veidi, viitsi.

Ma panen küünla ka põlema.


Musta värvi küünal on.

Porgand on oranž. Musta värvi porgandeid on ka muuseas olemas. Aretatud, mitte GMO. Viimased võivad ka mustad olla, aga ma ei pidanud siinkohal neid silmas.

Töll tuleb. Koos Kukerpillidega. Tahaks neid näha/kuulda, aga ma ei tea, rahaga on kitsas. Ma arvan, et peaks siiski minema. Kuidagi. Rollimängijate kokkusaamine jääb niigi raha pärast ära.

Tahaks midagi head ja ilgelt vürtsikat süüa. Nagu see toit panges, mida Taliesin tellis.

Anna andeks Vahur, mul läks meelest, et sa tuunikala ei söö. Aga kiisu oli vähemalt väga õnnelik.

Neko!^^

Ma üritan Meistrit ja Margaritat lugeda, aga ei jõua kuidagi selleni, sest mul on see raamat kommentaaridega selle kohta kõrval ja mul kulgeb sissejuhatusest kaugemale jõudmine kuidagi eriti aeglaselt...

Millalgi tahaks Riski mängida küll.

Jõulukinkide peale on vaja mõelda>.<

See pole üldse see, kui see on kohustus.

38x46 lõuendeid. Mitupalju. On vaja.

Ma tahan seda jõulupidu, mis meil Urus oli. See oli ääretult vahva. Kuidagi südamlik ja nii. Urg... Niu-niu-niu-niu-niu. Tahan Urgu!:( Paha Tartu linnavalitsus. Nende süü on see, et Urg ei saa remonti teha. Urg on liiga lahe ja intelligentne, et siin DJsid välja õpetada.

Olen soo-oo-oooo...

1 kommentaar:

Milady Verity ütles ...

Tantsime koooo-ooo-ooooos