esmaspäev, 15. detsember 2008

ÕIS ahju!

Ma üritan praegu tegeleda ainetele registreerimisega. Minu õppekava järgi on kõik üldiselt ok, paistab, et eesti keelde saame me uue õppejõu, kes mulle ilmselt nii närvidele ei käiks kui praegune.

Aga praegu üritan ma täita neid suuri lünki, mis mul tunniplaanis on.

See pole üldse lihtne tänu ÕISile. Ma leidsin, et zoosemiootika kõlab üpris põnevalt ja et ta oli ÕISi järgi esmaspäeval kell 12, kus mul on suur auk, siis ma regasin sinna ära. Otsides täidet sama päeva kella kaheks, selgus, et zoosemiootika on ka sel ajal. Vaadates oma tunniplaani, kus kõik mu ained on välja toodud, selgus, et see algab hoopis kell 10, ajal, mil mul juba on üks loeng.

Eeldades, et ehk on tunniplaanis olevad ajad kõige õigemad, regasin ma end seal maha.

Siis hakkasin ma otsima uut ainet, mida selle asemele panna.

Siis selgus, et eesti keel, mis on kohustuslik, on esmaspäeval kell 12. Tunniplaani järgi on see teisipäeval kell 10. X(

Ja ma olen alles esimese lünga juures ja mul on vaja veel kuus ainepunkti võtta, et mu tunnilaan oleks normaalne. Ma tahaksin kevadsemestriks vähemalt kaheksat ainepunkti veel.

FFS...

1 kommentaar:

Sillu ütles ...

Jei, mäss ÕISi vastu!!!
Sain regamisest õlavalu. Aga see-eest on mul nüüd ksgaegsete relvade ja sõjanduse loeng.