pühapäev, 10. august 2008

Georgia/Gruusia vabaks

Eile sidusin ühel jala välja väänanud mehel jala kinni. Andsime talle ühe külmapaki ka. Teisisõnu minu esimene väljakutse. Juku jääb jälle hiljaks, muuseas. Peaks juba sadamas olema, aga tal läheb veel 5-10 minutit.

Käisin täna mandril, sest ma ei saanud lihtsalt saare peal istuda, kui Tallinnas toimus meeleavaldus. Ootasin seal Goblinit, otsisin enne seda talle harjavart teel Abakhani, mille kinniolek pühapäeviti oli mul meelest ära läinud. Vart ei saanud, musta linti õigel ajal ka mitte, sest kuna Goblin ei öelnud enne meeleavaldust, et tal seda on, siis ma eeldasin, et tal polnud seda kaasa võtta olnud kusagilt või ta oli selle lihtsalt ära unustanud.

Raekoja platsil leidsin Sandri (oli vist, mul pole hea mälu nimede peale), kes lehvitas üksinda suurt plakatit, pakkusin talle abi selle kinnihoidmisel ja siis tuli välja, et ta teab Märti, sest ta ütles, et ma näen tuttav välja.

Goblin tuli koos Merikese ja Hannesega (kes talle toika oli muretsenud) ja lehvitas oma isetehtud eepilist Georgia lippu, mida nad poole viieni või nii värvinud olid.

Juku just sildus. Haa, ma olin üpris täpne. Damn, saarel oleks tore olla, kui Venemaad ei oleks. Mul on häiriv kauemaks kui tunniks ajaks netist eemal olla. Aa, ja siin on üks laps ka päästerühmlasega. Imelik laps on. Ma ei tea, miks. Nagu autist või midagi. Kaks koera on ka.

Aga jah, hommikul sõitsin siis maale ja meeleavaldusele. Palju rahulikum oli seal, muuseas, kui uudistest tunduda võib, sest nad pidid seal tiblasid üle võimendama, et eepilisemad olla. Hulk inimesi võttis sõna, aga ma pean õhtuseid uudiseid vaatama, et teada saada, mida paljud neist rääkisid, sest nad tegid seda vene keeles.

Siis otsisime wifit, sest keegi meist polnud juba mitu tundi netis käinud, lõpuks saime selle Viru keskusest kätte, kuigi see oli väga nõrk ja katkes tihti. Gobliniga kahepeale sai suurema osa asjust üle vaadatud siiski.

Hannes lahkus meist seal kolm korda ning me saatsime Goblini rongi peale, millega koos tibladega Narva sõita, aga ma arvan, et Kadrinas otsustas ta, et ta ikka ei julge sinna minna ja läks hoopis Curuniri juurde. Merike pidi üksinda Tartu rongi ootama jääma, sest mina läksin laevale, et Aegnale tagasi saada.

Vot niimoodi.

Uudised kajastavad toimuvat üpris adekvaatselt, kuigi Georgia uudisteportaalidele ei ole enam võimalik ligi pääseda. Wikipedias otsustas keegi, et Lõuna Osseetia sõda kajastavalt leheküljelt tuleks Eesti ja mingi riigi toetusavaldused Georgiale maha võtta.

Ma panen nüüd paar pilti üles ja lähen loen uudiseid. Jälle.

Kommentaare ei ole: