neljapäev, 5. juuni 2008

Suvi tuleb

Oli plaanis täna õhtul Tallinnasse minna Peko esä vaatama, aga kuna ma ei teadnud, kus ööbida ja õigel ajal ei leidnud kedagi, kellega minna (muidugi, ega ma väga aktiivselt ei otsinud ka), siis sinna ei jõudnudki. Lihtsalt tuli tahtmine Tartus olla ka.

Nii leidsin ma Konsumist Goblini, Taliesini, Kuribohi (ilma Efkata) ja... Vares vist oli ka ja Mort, kes pidi Tallinnasse minema ja kes oleks koos minuga hääletanud, kui ma poleks juba otsustanud siia jääda.

Mina ostsin ühe... ma ei mäleta tegelikult enam, mis vein see oli, for Mort's sake... Itaalia? Me rääkisime Itaalia veinist vahepeal, aga Prantsuse veine vaatasime ka. Taliesin ostis Lõuna-Aafrika veini, eksole? KWV või midagi säärast. Hea oli igatahes. Intelligentse maitsega. Käisime Urus, laenasime sealt klaase ja läksime väheke muutunud seltskonnaga parki kibuvitsa kõrvale ja sireli alla seda tarbima. Pärast esimest klaasi ostsime juustu juurde (oliivid, mis meil minu sünnipäevast külmkapis on olnud, olid mul juba olemas). Aga jah, veiniga tegime tutvust mina, Goblin ja Taliesin. Merike õppis. See lühem ja blondim Merike.

Siis käisime me pool linna läbi ja ma ei tea täpselt miks... Korgitseri oli vaja, aga sellepärast poleks meil olnud vaja seda teha... Taliesin läks ära vahepeal. Nad musitseerisid tänaval, see oli äge. SuperAlkos saab veinipudeleid avada, nagu me teada saime, kui me uurisime, kas neil seal korgitseri müügil on. Oli küll, kusjuures, aga maksis ligi 50.- (mis on nende tavaline hind, nagu näib, aga see ei tähenda, et see liiga palju ei ole).

Hmm. Vahepeal oli Vahur ja Vares. Me ostsime kaks kimpu rukkililli, sest ma tahtsin neid, kuna need olid esimesed rukkililled, mida ma sel aastal näinud olen. Nukrad ja longus nad küll olid ja mitte sellised päris õiged, aga vähemalt midagigi. Urus oli Stu. Stul on võti. Goblini võti on haihtunud, sest Mordi käes seda enam ei ole ja Mikol seda samuti ei ole. Mialee on Tallinnas, aga see pole üldse oluline. Mida teeb Ctrl+J firefoxis? Ma olen harjunud sellega office'is joondumist muutma...

Aga jah, vahepeal kõndisid Vares ja Vahur kõrvuti ja ajasid juttu ja Varese käes oli üks kimp lilli ja see nägi hästi armas välja, nagu nad oleksid paar või midagi. Aga nad ei ole. Sest nad pole selleks piisavalt geid. Aga see oleks natuke imelik ka nende puhul. Siin lõigus on kolm lauset, mis algavad sõnaga "aga".

Korjasime igatahes Taliesini vahepeal lauljate vahelt üles ja pärast pelmeene (ma kirjutasin pelmeenid suure algustähega vahepeal, ma ei tea milleks. Aeg käib täna nii aeglaselt. Ja see ei olnud samuti pelmeenidega (peaaegu oleks jälle P tulnud sinna algusesse) seotud.) jõudsime Goblini juurde.

Vennaskond, vein ja juust. Aga ma ei tea.

Staatika, vaata. Nagu valge müra telekast. Ja selline kergelt laksu all olemise tunne. Kuigi ma ei tea, mis tunne on kergelt laksu all olla... Ilmselt siiski mitte päris see. Taliesinil oli kerge ängistus vahepeal ja mina olin ja üritasin mõttejõul veinipudelit ümber lükata. Ma ei tea, mida ma teinud/mõelnud oleksin, kui see õnnestunud oleks, aga see tundus üpris reaalne.

3:00

Täpselt õige hetk lõpetamiseks, jou.

Aga pärast me naersime ka.

Edit:
Ma ei saa ikka ütlemata jätta (tuli nüüd meelde pärast "publish" vajutamist).
Läksin koju Goblini juurest pärast Taliesini lahkumist. Üles Turusilla läksin, sest tahtmine oli. Aga mul polnud suuremat jalutamise tahtmist, kuigi ilm ja tuju ja olustik oleksid sobivad olnud. Vetsu tahtsin minna ja üldse, ma ei tea.

Aga enne ühikat (ma ei teagi, mis selle tänava nimi on... see, mida mööda saab Turusillalt ühikasse otse. Pikk on seal, eksole, aga kui kaugele see jookseb? Regio aeg! Wow, tuleb välja, et kogu see tee ongi Pikk. Ühika tagant alates, jah, ka see imepisikene jupike, mis on ühika taga olevate majade vahel, ja mis lõpeb postidega kuni Eedenini välja.). Ma ei saagi nüüd tänava nime järgi täpsustada kuskohas=/ No see jupp, kus vasakut kätt jääb Raatuse ühikas. Umbes seal.

Kõndisin mööda äärekive, sest seal on need esiletungivad äärekivid, kus saab tasakaalu harjutada ja ma kõnnin alati neid mööda, kui ma sealtkaudu lähen. Niipalju kui ma mäletan, siis alati. Mõnikord pargivad seal autod, siis tuleb mööndusi teha. Aga seal oli kiisu ja loomulikult hüüdsin ma talle "kiisu, kiisu, kiisu!" nagu ma alati teen, kui tänaval mõnda kassi näen ja ta tuli minu juurde ja tahtis pai. Alguses ma arvasin, et ta tahab süüa, aga ta tahtis pai rohkem, mul on tunne. Võõraid kasse ei pruugi olla õige paitada, aga ega nad lollid ei ole. Ja mina ka üldiselt. Kodukass oli. Sõbralik ja sileda hoolitsetud karvaga.

Sõbrustasime natuke ja ma kõndisin aeglaselt ühika poole, kiisu tempos. Siis jäi mingi suvaline auto seisma ja mingi ossilaadne tüüp küsis (hahahaa, ma kirjutasin küpsis sinna esialguXD), kas ta võib mind ära viia. Loomulikult ütlesin ma talle, et ma elan sealsamas, mis vastas muidugi tõele, aga ma oleksin seda öelnud ilmselt ka Ihastes olles.

Aga kiisu oli seal ja see tüüp ei olnud eriti häiriv, nii et me rääkisime natuke. Ta küsis, kas see, et mu tennistele on peale kirjutatud, on moes ja ma ma ütlesin, et loomulikult ning selgitasin, et need inimesed, kes tenniseid kannavad on teistsugused inimesed. Rääkisin talle, et mul on ogad ka. Midagi selles stiilist veel. Tundus, et ta polnud võibolla päris kaine, aga ta võis lihtsalt natuke imelik ka olla. See on Tartu, selles poleks midagi imelikku. (Jah, ma sõnastasin selle meelega nii.)

Ta ütles, et koerad talle eriti ei meeldi, aga ta nägi hiljuti hästi ilusat koera, kes talle meeldis, maksis 15 tonni, nii et ta kõhkeb veel, kas ta osta või ei, kuigi see talle meeldis. Pidi olema mingi vene tõug, kaaluvad kuskil kilo ringis ja emased saavad korraga ainult ühe poja ja see on ka neile üpris ohtlik. Kummaline, et elu selline on. Aga ma ütlesin tüübile, et ma pean vetsu minema ja soovisin talle head ööd ja ta sõitis ära.

Sellised väikesed asjad jäävad meelde pikaks ajaks teinekord. Kiisuga jätsin ka hüvasti pärast seda kui ta mind mõnda aega saatnud oli, sest ma ei saanud teda ju ühikasse kaasa võtta ning ta tundis sel hetkel natuke huvi ühe vihmaveetoru vastu.

Nüüd ma luksun.

Tegelikult hästi palju kasse on viimasel ajal näha olnud.

Panin äratuse homseks. Pean asjad pakkima ja hääletama minema ja tegelikult võiks natuke koristada, aga ma vaatan, kuidas jõuab.

Suure vereshokolaadi (doonorluse eest saadud, eksole) sain täna otsa, jagasin seda natuke teiste inimestega ka. Esmaspäevaks peaks Tartusse tagasi jõudma. Kodus olen vahepeal nimelt. Saaks natuke produktiivne olla. Ühikas on see kuidagi keeruline.

Priisti sai täna kaks korda nähtud ja teisi inimesi ka. Hmm. Andeora olevat siiski päriselt elus, see on nii kummaline. Keegi sõitis just koridoris millegagi, millel on rattad. Ei noh, tundus küll nii kõla järgi. Nagu kontoritooli oleks sõidutatud, ma ei viitsi minna vaatama, mis see päriselt oli. Taevas on hele, nii et peaks magama minema, sest valges on uinumine tüütu.

Väike poiss ei mõtle: ta tunneb.
miski tahab must välja,
miski tahab must välja,
aga kurk on kui suletud tunnel.

1 kommentaar:

Unknown ütles ...

Huvi pärast- kellega Taliesin laulis?

*aga muidu kallistab Danit*