reede, 20. juuni 2008

Aegna vol 1

Pärast jamamist nõmedate broneeringutelefonidega ja tugeva tuulega oli üpris tõenäoline, et kolmapäeva asemel saan ma saarele alles neljapäeval. KUI tuul ikka vaibub.


Ma tahtsin tulla teisipäeval, aga siis laev ei käi. Ligi 100.- edasi-tagasi, see raha makstakse tagasi.


Kolmapäeval käisin Hoari juures siis päeval, et aega mööda saata (see aeg, kui ma veel teadsin, et laev ilmselt läheb seitsme ajal). Nende korter on ümber tehtud, see on ilgelt kummaline. Selle mõnusa keskaegse hinguse asemel on seal rõõmsad rohelised diivanid ja muud säärast kummalist. Läbipaistvad plastmasstoolid (näevad õnneks rohkem klaasi kui plastiku moodi välja). Kokkuvõttes on korter palju avaram ja õhulisem, kuigi esialgu väga harjumatu.


Deira tuli ka vahepeal sinna ja mingi hetk käisime me Dru töö juures ja sõime friikartuleid. Poognal pole juukseid. Ma ei tundnud teda esimesel hetkel ära seetõttu. Siis anti mulle teada, et laev ei sõida ikkagi ja ma olin veel natuke Hoari juures, kuni Deira käis juuksuri juures, et lasta ennast lõigata ja värvida. Ta pidi ümberlõikusele minema nimelt. Jaa.


Noh, siis ma läksin Deira juurde ja me sõime praekartuleid ja vaatasime venekeelset Kümmet väikest neegrit, mis inspireeris mõne ägeda larbi peale mõtlema. Aga ma ei jaksanud kaua vaadata seda ja pugesin magama.
Hommikul kella poole seitsmest äratus (argh, mingi nädal aega järjest pole magada saanud x_x. Õnneks väga väsinud ei ole.
Siis laeva peale. Sõitis mingi tund aega, üpris vaikne meri oli. Jõudsime siis Henriga kohale ja majja. Siin on remont tehtud, mina pole seda enne seda näinud, aga enne oli siin välipeldik ja pesemisvõimalustega oli kah kehvasti. Nii. Elekter on. Vesi on. Värske õhk on. Wifi on. Meri on. Saar on.
Mm... mida me tegime? Päike paistis, mina istusin trepi peal ja lugesin GPSi kasutusjuhendit. Suur hulk mõttetuid kellasid ja vilesid, aga midagi ma juba oskaksin sellega teha. Siis... noh, olime igatahes... Õhtul tegime jaanituld, ehk siis põletasime sadama kõrval oleva prahihunniku. Korralik leek oli üleval. Seal olid rannakärbsed. Ma pole neid nii ammu näinud. Nad on ilgelt tüütud, aga ägedad samal ajal.
Siis järelkäruga ATV randa ja kustutasime. Sain pumbaga enam-vähem hakkama. Ma olen ikka liiga ebakindel seda kasutades, harjutama peaks veel. Surve oli päris vägev, eriti metsatulekahjudega võrreldes:P (omgz0r, I just made phun of pressure in hoses...)
Siis asjad kokku ja minema... Ja ATV ei vedanud järelkäru välja. Jamasime tükk-tükk aega, siis võtsime 240 meetrit voolikuid maha. (20m tükk.) Täna hommikul lappasime (mina oli kärus ja see ei olnud heinategemisega võrreldes absoluutselt mitte mingi probleem) voolikud kärru tagasi ja kõik oli jälle õiges kohas.
Kell on liiga vähe, et ma juba mõned tunnid üleval oleksin.
Rollid.

Kommentaare ei ole: