esmaspäev, 9. juuni 2008

Mirju blogist

Ma/ mul:
1. Tahan: Oma kodu
2. On: suur Fazeri shokolaad tervete pähklitega:D
3. Vihkan: Lollust. Liiga tihti.
4. Igatsen: Jah. (Alati?) ... Liiga paljut. Ma ei tea mida. Asju, mida ei ole võimalik saada. Rahu.
5. Kahetsen: Mis on möödas, on möödas. Nii tulebki elada.
6. Armastan: ... Mingil moel. Aga mitte niimoodi. Ju.
7. Olen alati: Olen.
8. Ei ole: Vist olen ikka.
9. Tantsin: Mina? Ei. Vist. Ma olen täna kuidagi otsustusvõimetu...
10. Laulan: Tuleb ette. Laulmine on tore. Lisa siia lõke ja head sõbrad ja võibolla ka pudel veini.
11. Nutan: Nii vähe kui üldse võimalik.
12. Kaotan: Liiga kergesti^^ Aga ma olen oma mõlemad rahakotid uuesti üles leidnud... muidugi pärast seda kui ma kõik kaardid ja asjad olen uuesti tellinud ja nende eest maksnud=/. Ja telefoni olen ka alati tagasi saanud:)
13. Tekitan segadust: Kohustuslikult.
14. Peaks õppima: Jah.

Kõige lemmikumad:
1. Päev: See, kus ma olen õnnelik.
2. Number: Ei ole sellist asja.
3. Värv: oranž ja roheline. Mitte eraldi. Ja mitte koos. Aga koos näiteks mustaga, kui sinna on lisatud neist kumbagi. Või mingites variatsioonides, siis on kah täitsa ok. Aga taevasinine on ikka kõige õigem värv üldse. Roheline peab muuseas olema rohuroheline. See õige. Ja oranž selline kollakas ja erk, aga mitte liiga kirev.
4. Lill: Lilled on kõik ilusad.
5. Kuu: Ma ei teagi. Juuni on hea, sest see on juba suvi, aga mitte nii palav, aga ma ei usu, et ma julgeks ühtegi konkreetset kuud oma lemmikuks pidada.
6. Laul: Ma võin seda öelda küll, kui keegi küsib. Ükskõik, kes. Aga seda niimoodi avalikult blogisse üles panna on kuidagi vale.
7. Söök: Tegelikult mul ei ole lemmiktoitu, aga tuunikala teeb paljud asjad paremaks. Ja hallitusjuust. Hmm. Ananass on ka hea, aga ta on tegelikult parem, kui ta on konservist võetud. See on vist ainuke vili või asi, mis konservist võttes parem on. Mõned asjad on veel kindlasti.
8. Jook: Kooreliköörid on nämmad. Aga ma ei pea neid mingiteks lemmikuteks.
9. Riideese: Kas saapad loevad?;)

Kas ma kunagi:
1. Sööksin ära putuka? Ei tahaks kedagi selle pärast tappa.
2. Hüppaksin benjit? Sure:D
3. Liugleksin? Ikka.
4. Elaksin maal? Ee, kas keegi pooldaks linnas elamist? (Tartu ei loe, sest see on Tartu.)
5. Hüppaksin langevarjuga? Definitely.
6. Kõnniksin sütel? Ei paku pinget.
7. Tapaksin kellegi? Hmm...
8. Läheksin sööma kellegi võhivõõraga? Oi-oi kui hirmus. Jah.
9. Laulaksin karaoket? Hmm. Oleneb. Vist laulaksin.
10. Hakkaksin taimetoitlaseks? (Sarkasmiline. Uus ja tore sõna.) Et siis... Neljas aasta jookseb? Või viies? (Ma elan veel, muuseas.)
11. Näitaksin punast tuld? Ma tegelikult ei saa hästi aru, mida selle all silmas peetakse.
12. Oleksin ellujääja? Vist küll.
13. Paneksin kellegi nutma? Ee... Ma ei tea. Mis mõttes nagu kuidas mismoodi.
14. Lööksid last? Ma ei poolda eriti kellegi löömist.
15. Läheksid kohtingule endast 10 aastat vanema mehega? 11 aastat, 10 aastat, ei ole väga suur vahe... Aga see oleneb ju täielikult juba inimesest.

Elulised faktid:
1. Kodulinn: Tartu
2. Haridustase: Nagu hakkaks midagi looma.
3. Juuste värv: Blond. Suviti blondim.
4. Silmade värv: Sinised.
5. Kinganumber: Alpide järgi 39
6. Nahavärv: Päevituv. Üritan vist heledamapoole jätta. Päike on nimelt palav.
7. Keskmine nimi: Pfft, kuskohast see test võetud on?
8. Tuju: Tihtipeale olemas. Tihtipeale mitte.
9. Vasaku-/ paremakäeline: Ei, ainult parema.
10. Välismaal elanud? Shotimaa on meeletult ilus koht. (Sõidame esimest korda Glasgowsse. Tee kulgeb roheliste mäekuplite vahel, taevad on kummaliselt lähedal. Onu Bruce: "You know, when your aunt first saw those hills, she thaught those were mountains." Mina ütlen midagi stiilis: "Oh... okay." Mina mõtlen midagi stiilis: "OMFG. Omfg. Omg. Mäed!!!")

Veel:
1. Inimene, kes on hetkel mu mõtetes: ...
2. Kus ma viimati käisin: Krooksus, sest seal on see -40% pakkumine 17:00-19:00.
3. Kelle telefonikõne viimati maha magasin: Mialee vist. Tal pole kõnekaardil raha.
4. Viimati helistasin: Lohele vist.
5. Kas ma naeran tihti? Ma ei oska enam öelda.
6. Kas keegi mõtleb mulle praegu? Ei usu.
7. Kas ma olen sentimentaalne? Mõne asja suhtes.
8. Kas ma olen kohanud kedagi kuulsat? Loomulikult. Ma arvan, et kõige kuulsam on vist olnud see... ee... Rootsi(?)... kuninganna, kes Tartus käis.
9. Kas ma olen sõbralik? Kui mul on tahtmist. Enamasti on. Tuttavate jms puhul ikka.
10. Eelarvamused: Palju, aga ma üritan neist üle olla. Näiteks ma tean, et kõik venelased ei ole tiblad ja kõik ossid ei ole lollid. Eksju-onju?
11. Kelle voodis magasin eelmisel ööl? Ma pole päris kindel, kelle oma see on, aga see on Kaberneemes minu toas ja ma pean seal magama, kui ma vanematekoju lähen, sest arvestatavat alternatiivi nagu ei ole. Nii et ma ei tea, kas see, et ma absoluutselt ei suuda magada seal, on voodi või millegi muu süü. Nagu absoluutselt. Tavaliselt lähen ma magama kella ühe paiku (pigem hiljem) ka siis, kui pean järgmisel hommikul enne seitset ärkama, sest ma tean, et ma ei jää nagunii lähima tunni aja jooksul magama.
12. Viimane film, mida vaatasin kaks korda: Indiana Jones ja see mingi asi. Telekast tuli.
13. Mida ma tegin eile südaööl? Istusin elutoas, tuled olid kustus ja ema üritas magada ja mina mängisin HOMM4-ja.
14. Viimati küpsetasin: Päris-päris tükk aega tagasi.
15. Vastassool pikad või lühikesed juuksed? Pikad. Kindlasti pikad. Kui lühikesed, siis peab tal väga eriline nägu olema või... midagi, mis juuste puudumise tagasi teeks... nagu habe või midagi.
16. Kas kannan käevõrusid? Mõnikord harva. Seda ühte, mis koliseb ja mida on äge näperada.
17. Ostan: Süüa, kui raha on. Enamasti ainult süüa. Okei, kui raha ei ole, siis seda enam süüa, sest see aeg, kui raha ei ole, tuleb ju ka kuidagi üle elada ilma nälga suremata.
18. Hetkel kuulan: Midagi ei kuula. Ninja (Aka August Gailit ehk viirpapagoi, kes meiega tuba jagab) häälitseb vahepeal ja külmkapp uriseb kah pisut, aga isegi Mialee jättis mu Träguni kasuks maha.

Viimased:
1. Äratuntava häälega laulja: Viimased? Mis mõttes? Viimased äratuntava häälega laulja. Mida Morti see tähendama peaks?
2. Suitsetan: Ei. Ei.
3. Olen rahul praeguse eluga? Palju asju võiks muuta küll.
4. Kas ma teeskleksin haiget, et koolist puududa? Enam mitte.
5. Esimene asi, mida vastassoo juures märkan: Ee... ma ei tea. Välimust. Riideid. Juukseid. Nägu. Kõike korraga, ühesõnaga.
6. Kas mulle meeldivad raamatud? Et siis kas mulle "meeldivad" raamatud, wink-wink, nudge-nudge? Khm. Ei. Ma ei ole mingi pervert, ma lihtsalt loen neid!!!
7. Järgmine kontsert, kuhu minna plaanin: Ei ole plaane:'(((
8. Kas ma tahan abielluda? Ei tunne erilist kohustust, aga tore oleks, kuigi ma ei tahaks seda eriti traditsiooniliselt teha.

Hah, nüüd peavad esimesed kolm inimest, kes seda loevad seda ise täitma.
Ning jah, kui sa taipad, et kellelgi pole mingit vähimatki aimu, kes seda mis järjekorras loeb, nii et seda võivad tegelikult teha kõik imelikud blogihullud, siis on sul veel lootust.
Ja täna oli väga tuuline ilm, vaata kui äge.
Andeora on ka.
Olemas, mitte tuuline.
Ma ei usu, et ta on tuuline.
See ei läheks eriti hästi, kui ta oleks.
Tuuline, mitte olemas.

1 kommentaar:

Milady Verity ütles ...

Hah, aga sa said süüa pärast seda kui ma su maha jätsin nii et sellest oli tegelikult kasu, et ma su maha jätsin. Vot nii. Aga ma lugesin su blogi. Dude...it's still to weird for me to read your blog. I mean I live whit you and stuff. Igaljuhul ma nüüd rohkem ei loe, sest ma ei viitsi aga ma teen selle testi ära, sest ma arvan, et mina olengi esimene inimene, kes seda luges :P