kolmapäev, 21. november 2007

*Uni*

Tuleks.
Helistada sinna ja sinna.
Kontrollida, kas saab doonoriks minna.
Panna piffi, Andy ja veel sellele kolmanda asja rollid paberile (noh, arvutisse, aga ikkagi.)
Tegeleda larpikorraldusega. Koht jne.
Kirjutada valmis kõik vajalikud asjad. Bwhah.
Tuletada Seemnekesele meelde kodulehe asja ning tegelda graafikaga.
Kirjutada see asi õigeks ajaks valmis!
Mõelda, kust saada raha selle asja jaoks.
Ja see on kah peaaegu meelest läinud.
Leida keegi, kes tuleks koos minuga pühapäevasele kontserdile.
Kui kedagi ei tule, pole kah hullu, aga kutse tuleb üles otsida.
Koristada. Jah, ma tean.
Otsida selle asja kohta infot... Ma tean, et ma lükkan selle nagunii määramatusse tulevikku edasi, aga ikkagi parem seda endale meelde tuletada, lootuses, et see nii ei ole.
Teha valmis need asjad ning see valmisolev kuidagi internetiavarustesse saada!
Ja SEE. Selle võiks enne aasta lõppu küll valmis saada.
Uurida digilaua/pliiatsi kohta.
Teleportida Ebling mu selja kallale. Niu.
Suhelda nende asjadega.
Peksta teisi inimesi, et nad teeksid asju, mida nad tegema peavad ja et nad peksaks vajadusel mind vastu.
Uurida selle asja kohta.
Tõenäoliselt midagi veel...

(Ei, see ei ole to-do list või midagi. Viimane ei mõju mulle nimelt. Nii et ma panin lihtsalt kirja asjad, mida ma tegema pean, et mul oleks põhjus need endale meelde tuletada. Seetõttu pole sellest homseks enam ka abi. Aga. Ma mõtlesin nende asjade peale.

Ahjaa, ja millalgi peaks koju ka minema, ema muud ei tee, kui ütleb, et ma koju läheksin, kuigi telekat võib mujal ka vaadata. Hmm, see nädalavahetus on lätlased, larp, lätlased, lätlased, lätlased, kontsert ja võibolla veel lätlasi, kuigi ilmselt siiski mitte. Mul on tunne, et isegi emal pole eriti lihtne leida võimalust, kuidas ma nii koju peaks jõudma. Samas, ei või iial teada.

Ahjaa, kui ma koju lähen, tuleks need paar asja ära viia, mis kapis oma aega ootavad. Kingituste teema pole ka veel päris unustatud... ja need asjad, mis pesuskäiku ootavad...

Millal jõuluvaheaeg hakkab? Peaks üle vaatama, kuigi praegu ei viitsi. Tuleb oma toredad tähtsad asjad lõpetada ja tubli olla ja arvuti tagant lahkuda.

Ma vist teen seda nüüd.

Nüüd.

Meh.

Uni.

)

Kommentaare ei ole: