neljapäev, 22. november 2007

Tegeleb

Olen tähtsate asjadega ka tegelenud *on tubli*.
Aga hetkel teen korraks natuke fotomanipulatsiooni. Mulle hakkas see natuke nagu meeldima. Esimene pilt, mis ma nii tegin (ja mis on ka dA-s näha) oli rohkem eksperiment.
Noh, see on ka, aga natuke teistsugune.
Fotomanipulatsiooni mõttest vastandina pikseldamisele suudan ma isegi aru saada.
Aga mitte dark-fantasy photomanipulatsioonidest. Nad näevad lihtsalt kõik absoluutselt. Samasugused. Välja. Erinev naine, erinev taust, aga muidu täiesti samad. Lihtsalt... nukker võib hakata selle peale mõeldes. Tegelikult on see pigem hale, aga nukker kõlab lihtsalt ilusalt.
*Aga läheb jätkab*
Kui veab, on homseks valmis, aga ma ei usu. Noh, reedeks vast on.
Reedel on larp ka. Homme peab ühikas käima!
Peab koha kinlalt selgeks tegema ja ülejäänud equ muretema.
Ahjaa, larp oli.
Ma kavatsen seda tegelast veel mängida. Paar asja tuleb ära muuta, aga muidu ta meeldib mulle:)

Kommentaare ei ole: