pühapäev, 18. november 2007

Tähistage apelsini- ja ananassimahla ühendust, noored verekapslid

Dani tahab juua. Aga ma võtan teed, mitte ZIPi.

Telekast tuleb mingi film. Me hakkasime seda Goblini juures vaatama, aga ta läks magama. Nii et ma olen nüüd ühikas ja vaatan veerand silmaga, kuidas see lõpeb.
"I'm more beautiful than the space."

Eile sai siis Tallinnas käidud ja tähistatud. Mialee juures. 16. novembrit. Täna on 18. Palju aega on mööda läinud. Jaa.

Ma põletan viirukit, sest mu õde ei ole ja tuba vajab värskendust.
Yay^^. Viiruk on tore. Aga mu õele see ei meeldi. Häh.

Aga. Tähistasime. Apelsini-ananassi mahlaga, mis maitses nagu ananassimahl, mis on lahjendatud apelsinimahlaga. Ananass on keeruline sõna trükkimiseks. Hahaa. Ja krõpse oli meil ka. Ja kohvijäätist. See vist kirjutatakse kokku... Aga see ei olnud hea jäätis. See oli Ingmani oma, aga ta oli alla hinnatud, selle pärast me seda ostsimegi. Aga uues Comarketis ei olnud glögi, see oli jama. Ja pärast Selveris ka ei olnud. Alkoholivaba nimelt. Ma oleks siis olnud nõus ka alkoholiga glögiga, aga siis oli juba kell kaheksa läbi. (Jah, kaheksa. Tallinn ja sealne absurdne alkholipiirang:P).

Tee kees ära. Nüüd ma teen teed.

Näe, internet on veel olemas. Ta kaob varsti ära nagunii, sest ma olen ühikas. Aga mis siis, midagi pole hetkel parata. Aga teega ei lähe enam kaua.

Mmmmm... Tee lõhnab hästi. Viiruk ka. See on lahe:)

Aga. See film on kummaline...

Jäin... Tallinnasse. Järgmisel päeval magasin, keegid inimesed kodukandist helistasid ja tahtsid midagi, ma ei saanud hästi aru millest nad rääkisid, peale selle, et nad on Tallinnas. Ma nimelt magasin üldiselt veel. Siis magasin pisut veel ja sõin koos Mialee ja HOMMiga hommikusööki ja läksin hääletama.

Nr 2 bussiga maantee äärde, mingi tshikk tuli koos minuga seal maha ja me hääletasime mõnda aega koos. Alguses oli ta tore, aga siis ma ei viitsinud enam rääkida temaga, aga õnneks tuli mõne aja pärast mingi auto, mis läks peaaegu Koseni ja ma lasksin tal sinna minna ja jäin ise hääletama, sest seal poleks valgustust olnud ja ma olin siiski üleni mustas, hoolimata sellest, et mul oli helkur. Hääletasin siis mõnda aega veel ja võtsin kübara kah peast, et mind paremini näha oleks, olgugi, et ma olin põhimõtteliselt otse tänavavalgutuse all, sest taust oli mul ikkagi tume. Õnneks sain mõne aja pärast peale, jahe hakkas juba, eriti käel (peaks uued kindad muretsema, paistab, et mul on õnnestunud üks oma uutest tõepoolest täiesti ära kaotada. Kuigi hääletades on üks kinnas parem kui mitte midagi...:P). Tüüp läks Tartusse välja, nii et polnud vaja mõelda, kuidas kusagil poole tee peal edasi külmetada. Õnneks väga jahe ei olnud - kui mina hääletama läksin, oli 0 kraadi, kuigi Laevas (Hollywoodis) oli juba -4.

Aga tüüp oli tore, Aivar oli vist ta nimi, läks kusagile Tartust edasi. (Eelmine film sai läbi. Ma ei saanudki veerand silmaga järgides aru, kuidas ta lõppes. Ei tunne väga puudust ka. Aga nüüd on mingi uus film. John Travoltaga. Muusika on seal suht tore. Ilmselt ta väga sitt film isegi ei ole. Laahee...) Käisime Kükital söömas, ma polegi seal varem käinud. Ostis mulle kiluvõileiva ja kohvi. Ma ei mäleta, millal ma kiluvõileiba sõin. Isegi täitsa hea oli. Kuigi mulle üldiselt kiluasju süüa ei meeldi mingil põhjusel. Aga tee on ära tõmmanud, ma hakkan kohe jooma seda, kui ma olen julla ära pannud. Tee on suht hea. Johnny-boy is a doctor-actor.

Aga Aivar oli tore, ajasime natuke juttu, ta pani toredat vana rokkmuusikat taustaks. Kutsus mind järgmiseks pühapäevaks ülikooli aulas toimuvale kontserdile. kalevikammerkoor.ee
See tundub huvitav, ma kavatsen minna. Tõneäoliselt on lätlased selleks ajaks juba läinud... Nad tulevad reedel, muuseas. 150.- nagu ma just järgi uurisin. Aga ma usun, et see on tore, nii et tulge teie kah sinna. Onu Aivar laulab seal:P

Tartus oli tore:P. Ta tahtis seal süüa ja uuris minu käest, et "kus see vene nimega koht on" ja me läksime Zavoodi:) Ta tahtis mulle suppi osta, et ma midagi sooja süüa saaksin, aga kuna see oli kanasupp ning (panen teleka vaiksemaks, mul on ikkagi naabrid...) pannkooke ei olnud, sain ma friikaid. Ta küsis, mis ma juua tahan ning enne kui ma jõudsin öelda, et mahla, ütles ta, et õlut nagunii. Ma mõtlesin selle peale paar sekundit, suutmata otsustada, kas ma peaksin õlut tahtma ning siis oli juba hilja midagi muud öelda, sest ta küsis, millist ma tahan:P Noh, ja nii siis üks Rock tuligi. Täitsa hea teine. Siis me ajasime natuke juttu nurgalauas akna all, kus on pistik, sest mu läpakas tahtis laadida ja mina polnud ilgelt pikka aega uudiseid lugenud. Vahepeal ilmus sinna Goblin, keda ma tutvustasin Aivarile ja Rockile. Ta istus seal pisut aega ja läks siis Illegaardi Liisi otsima (oli vist Liis, ega ma päris kindel ei ole). Varsti hakkas onu Aivar liikuma, et edasi Setumaa poole sõita (jep, mul tuli vahepeal meelde, kuhupoole ta teel oli). Vaatab, otsin ta pärast kontserti üles, ta on suht tore, olgugi, et vana. Mul ongi vähe endast vanemaid tuttavaid. Mis tuletab meelde, et peaks millalgi Zurguti pool käima, vaataks mingit toredat filmi ja saaks JtHMi koomiksi tagasi:P

Hämmastaval kombel on mul veel netiühendus. Lahe. Peaks muusikat tõmbama millalgi. Ei viitsi väga, kuigi kuulata on tore. Peaks Vahurit peksma, äkki ta annaks mulle midagi lahedat... Aga siis ma peaksin ilmselt täpsemalt teadma, mida ma tahan ja hetkel ma eriti ei tea. Kuigi Whispering Foresti kohta tahaks rohkem teada kui need kolm laulu, mis mul vanas arvutis on.
Mis paneb mind mõtlema sellele, et peaks mingile toredale metal-kontserdile minema. Pole niiiiiii meeletult ammu käinud. Viimane oligi vist Töllu ja Kosmikute Haapsalu kontsert... Greenile ilmselt ei lähe. Raha pole väga palju üle ning seal ei ole midagi, mis mind otseselt nii väga tõmbaks.

Pärast seda kui ma istusin üksinda Zavoodis, tuli Goblin Liisi leidmata tagasi ning me passisime mõnda aega seal ning läksime siis Kuuma Tassi (mille ees on maas suur hulk verd, see näeb ilgelt stiile välja, muuseas, sest see on külmunud. Tüüp oli endale ise klaasiga vastu pead löönud või midagi. Segane lugu iseenesest.).
(Seal Johnny filmis on üks kodutu, kes näeb välja nagu väiksema karismaga Jack Sparrow...)

Siis sõime natuke ja jõime mahla. Neil on ilgelt stiilsed suhkrutükid, muuseas. Suuured. Pruuni ja valged. Ja mitte nagu tükksuhkur, mis on suhkur, mis on tükkis, vaid nagu hiigelkristallid, mis on ilgelt lahe.

Mu kurk on ikkagi natuke aia jälle, nii et ma lasin Zavoodis Goblinil oma õlle lõpetada. Tee teeb talle head, aga ma vist võtan ühe selle imemistabletijulla ka, sest vahepeal tundus see täitsa ok olevat juba ning ma käin alati oma suure laia sooja salliga ja kampsunil on ka suur kaelus...

Nii, võtsin tabletijulla. See on suht hea maitsega, muuseas. Teed teen ka veel varsti. Nüüd ma loen juhendit.

Juhend ütleb, et suhkruvaba loseng on ümmargune, punane, kergelt läbipaistev.
Nüüd ma siis tean. Muu ei olnud üldse põnev. Isegi kõrvaltoimeid peaaegu ei olnud...

Mm... kus ma jäin... Aa, Zavoodi. Zavoodi tuli vahepeal Falck, tähendab, G4S, ma tahtsin öelda (kui vajutada nelja ja Shifti kogemata ikka veel all hoida, siis tuleb ¤. Klaviatuuril on kirjas 4 $, muud midagi, woow.) ja nad viisid ära Ma-loodan-et-falck-siia-ei-tule-ja-mind-ära-ei-vii-Tüübi. Ja kui me läksime Kuuma Tassi ja olime enam-vähem vere juures, siis viisid politseinikud samamoodi kahevahel ühe tüübi vähemalt näiliselt täiesti suvaliselt minema. Väga politseiriigi tunne tekkis nii:D
Ja see oli vist neljapäeva õhtu, kui me Urust ühikate poole läksime ja teisel pool Kaarsilda oli vilkuritega politsei, mis osutus küll kiirabiks. Jaa, seal oli ka loik verd. Jep, Tartu on meeletult vägivaldne koht, varsti ei julge enam linna peal ringi ka käiaXD

Aga siis me sõime Kuumas Tassis ära ja läksime Goblini poole, et filme vaadata, sest meil ei tulnud midagi targemat pähe. Kutsusime Varest ja Andeorat ka, kes olid Uru hõivanud, Vares lubas selle peale mõelda või midagi, aga kokkuvõttes poole ühe ajal polnud nad veel helistanud, loodetavasti nad ei teinud seda ka, sest Goblin läks magama. Kokkuvõttes passisime me mõnda aega niisama ning vaatasime siis natuke seda "I'm more beautiful than words!" filmi. Täpsemalt mina vaatasin, Goblin vedeles kõhuli põrandal, kuulas poole kõrvaga, kuidas ma filmi mõnitasin ning nägi surnud välja. Siis ma tulin ühikasse, vaadates möödaminnes, kuidas kaks tüüpi plakatit ahistasid ning uisutades kõnniteel ja siis ma panin öösärgi selga ja arvuti käima ja vaatasin, kas uusi uudiseid on Postimehes ning hakkasin oma blogipostitust kirjutama. Kindlasti oli mul veel midagi meeletult lahedat ja põnevat öelda.

Kui kellelgi Tartlastest on kelder, mida üheks õhtuks laenata, andke teada.

1 kommentaar:

Kerli Kostin ütles ...

Selle suhkru kohta...See on ilgelt lahe:D Siis, kui see kuuma, pea keeva vee sisse panna, tundub, nagu klaas puruneks võimidai..:)