laupäev, 3. november 2007

Ja lumi langeb ja taevas ei ole sini-kuldne ja roosatähniline


Olen Kaberneemes.
Mingil tõsiselt arusaamatul põhjusel.
Head DnD päeva. Hurraa.
Kadrina oli...
Jah, just täpselt. Oli. Muud midagi.
Homme räägime Taliesiniga Asjadest.
Kergelt nukker olemine on olnud kogu päeva, selline kurbrõõmus nukrus.
Nostalgia, noh.
EFF. Niiiiii vähe on neid, kes teavad, mida tähendab EFF. PPD. Nessa. Vellavere. Häkker. Suur Ema. Urg. Krooks. Riion. Koopaorav. Kõik mu kallid väikesed efflased, kelles elab ja hingab EFFi hing ja veri, kuigi ta ise on ammu koomas ja hoitakse elus julma f0rc3'i poolt, kes ei oska juhet seinast tõmmata.
Ehk siis Taliesin, mina ja Goblin rääkisime hommikult Kadrinas pikalt-pikalt Vanadest Headest Aegadest.
Kõik on nii kaugel. Igati.
Ja ma ei tea enam, mida ma tahan.
Ei. Ma tean, mida ma tahan. Aga ma ei oska sellele kuidagi reageerida. Hah.
Nagu ma Goblinile kommenteerisin. Jah, Goblinile, mitte mingitele suvalistele inimestele, kes seda blogi lugevad.
NaNo on kahtlane, lihtsalt, ma ei tea. Kõik muutub aina kahtlasemaks ümberringi, inimesed on võõrad ja valed.
Mialee ja Seemnekesega avastasime ühe laheda drägoninurgakese ja rääkisime seal huvitavaid asju. Kes teavad, teavad.

Õe tüüp - teate küll - on kah Kaberneemes. Mängib vanema õe arvutiga HOMMi. Küsis teist korda Leilalt, et too talle teed tooks. Leila koob oma pisikesele kampsunit. Vähemalt teoorias, ma usun. Ma ei saa aru. Ta on nagu normaalne isik ja värki. Aga... Iga kord kui ma näen teda siin või ühikas, siis ta istub arvuti taga või vahib telekat ja Leila teeb süüa või peseb nõusid või muud sarnast. Mina ei mõista seda. Ma ei kannataks sellist asja. Muidugi on võimalik, et ma olen lihtsalt alati valel ajal kohale jõudnud, eksole.

Peaks mõtlema välja mingi viisi, kuidas Venemaa valitsust kukutada. Konspireerimine tundub põnev.

Viimased mingi veerand tundi on nad rääkinud autojuhilubadest. *ZZZZzzzzz......* *drool* *snore* *blink-blink* *what? who? where?* *oh* *.......zzzzzzzZZZZZ*

Homme Tartu.
Ma ei tea.

Kõik on tühi.

Ja, heh... ohjah. Inimesed. Meh.

Ma ei tea.

Kommentaare ei ole: