esmaspäev, 29. oktoober 2007

Dani ja kõik need teised sõnad

Peaks midagi kirjutama jälle. Pole seda viimasel ajal eriti teinud.
Söön praegu juustukukleid ja joon teed. Andeora juustukukleid, sest need jäid minu kätte ja mul pole üldiselt midagi süüa kodus ja mul on kõht tühi.
Nädalavahetusel sai Kadrinas käidud. Oleks tahtnud tegelikult koju minna, aga kuna ma ei oska korraga kahes kohas olla, siis ma valisin siiski Kadrina ja ma ei ütleks, et ma kahetsen.
Paistab, et Silver tuli just siia. Teate küll, see mu raseda õe tüüp. Nojah.
Kuulan Jesus Christ Superstari, pole seda ammu teinud.
Mm... Laupäeval hääletasime siis Rakverre Andeoraga. Polnud seda hämmastavalt ammu teinud, eriti Jõgeva kaudu. Reedel... olime Urus ja Andeora sai esimest korda elus Vahurit näha.
Söömine tuletas meelde, et suunurgad on ikka veel katki. Nõme. Ei oska midagi peale ka hakata.
Hmm, kella keerati ka.
Wow, mul on tunne, et see postitus on veelgi mõttetum, kui need, mida ma tavaliselt teen:P
Okei, Andeoraga saime mingi kuue-viie autoga kohale. Ma polegi vist elu sees seda teed mööda nii paljude peale hääletanud.
Rakveres selgus, et olime eelmisest bussist mingi 10 minutiga maha jäänud ja pidime umbes tund aega järgmist ootama. Kuna mu läpakas on nüüd terve, mängisime sel ajal HOMMi.
Kusagil selja taga amelevad mingid tüübid. Hetkel, mitte Kadrinas, mõistagi.
Olen liiga palju raha kulutanud, aga kuu lõpuni saab hakkama. Kuigi ma tahan ilgelt midagi head. Üritan mitte enne filmi kulutama hakata. Ehk siis filmiõhtu on Urus. Hmm. Huvitav, kas mul oleks võimalik nädala keskel kodus käia? Vist küll, aga ilgelt tüütu oleks... Järgmisel laupäeval (oli vist laupäev?) on Curu juures vampiirika mingi sissejuhatav või tutvustav või misiganes mäng. Ma lähen kohale anarhist-punkarist vampiirina. See on asi, mis erineb anarhist-punkarist väga-väga palju. Mis jällegi tuletab mulle meelde seda stereotüüpide teemat, mida ma arutada tahan.
Kadrinas ajasime Curu köögis juttu igasugustel teemadel (jah, ka sellised, kui keegi helistas Goblinile ja me rääkisime temaga põnevat juttu. "I'm a Ukrainian prostitute, who eats french fries.") Vaatasime muusikali. Tarbisime pisut alkoholi. Maximas on ZIP 5.90+0.50. Ostsin mõned kaasa. Üks on veel kotis. Tore oli. Pühapäeval hääletasime Andeoraga tagasi, läbi Mäo risti, sest Rakvere on liiga suur ja lai. Sai päris kiiresti kohale. Sõitsime bussiga pärapõrgust (selle koha lähedalt, kus elab Elina aka Nublu) kesklinna. Okei, see oli nr 4, nii et mitte kesklinna vaid ühika ette. See oli positiivne.
Keegi värd oli kaardilugeja meie koridori tagaukselt ära hiivanud. Üleüldse paistab, et paljudel on keeruline mõista, et ühikas on meile kõigile midagi kodulaadset ning me peame siin elama ja mida enam nad laamendavad ja lõhuvad jne, seda nõmedam meil kõigil on. Värdjad, noh.
Nägin Trägunit, kui nõusid pesin, siis mängisin veel HOMMi ja olin muidu lahe ja läksin magama.
Ma ei tea... on tegelikult asju, mis on olulisemad, kui kõik see jama, mis ma siia kirja olen pannud, ent ma ei oska/taha seda justnimelt siia kirjutada. Või midagi. Jah. Avalikud blogid. Nojah.

Millalgi peaks verd andma minema, aga sinna läheb veel aega. Verd anda on tore. Esiteks saan ma inimesi aidata ja ei pea selleks eriti vaeva nägema. Ja teiseks saab sealt shokolaadi, mis on ka tore. Eriti arvestades, et ma tahaksin praegu osta suuuuure Kalevi shokolaadi, ma arvan, et valge ja mustikate ning õhitud riisiga shokolaadi ning selle üksinda järjest ära süüa... *droool*

Üleüldse. Kõik on nii imelik.

Ja väikestel lastel on vaheaeg.

Ja Dani on üksinda ühikas (sest need kaks tüüpi ei loe) ja ei tea, mida teha ja kell on tegelikult veel vähe, aga samas natuke palju ka ja ma ei tea, ma võiks vahelduse mõttes teha midagi produktiivset selle möla kirjutamise asemel.

Lähen varsti Urgu igatahes, sest seal on hoolimata kõigest kuidagi rahulik ja hea ja mul on nüüd läpakas ja ma saan teha kasulikke asju igal pool. Aga samas, seal saaksin ma kasutada oma uusi lahedaid +5 õlipastelle, millega ma ei oska nagunii absoluutselt mitte kui midagi peale hakata, sest need pole harilikud pliiatsid ja nad on värvilised, aga neid on 36 ja nad lõhnavad tõsiselt kaifilt ja ma tahaksin, et ma oskaks värvidega ka midagi peale hakata, mitte nagu praegu ja ma pole nii ammu midagi joonistanud ja veel suur hulk mõttetut juttu siia otsa.

Bwheh. Sõnad.

Andeoral on vist väitlemine täna ja pooled inimesed on Tartust läinud nagunii. Huvitav.

Ja nashist võeti enne Tõnismäge kinni, millest minul ja Mialeel on kindlasti väga kahju;)

Loen Postimeest, pesen nõud, lähen poodi (ei kuluta raha. Ei. Ei.) ja lähen Urgu, olen produktiivne või joonistan, vaatan õhtul filmi ja olen muidu lahe.

Kommentaare ei ole: