esmaspäev, 1. oktoober 2007

...

Well, see oli imelik.
Aga noh, igasugu asju peab elu jooksul tegema, muidu jääb asi kuidagi poolikuks, mis?;)
Allaminevast eskalaatorist olen ma juba üles jooksnud, lennukiga lennanud, välismaal elanud...
Nojah.

Aga ma tahtsin midagi veel kirjutada.

Raha ei ole.

Aga ma peaks palga kätte saama, nii et pole probleemi.

Eile (kella järgi) magasin pool päeva Goblini põrandal, see oli täitsa tore. Siis mängisin CIVi, nägin Mialeed, vaatasime Mementot ja läksime Urgu. Nüüd ma olen Urus ja kell on 3:33. See on ilus number. Kell ei saa kunagi olla 33:33. See on kurb. Mialee vaatab animet. Alguses pidime me Riiga minema sel nädalavahetusel. Aga Mialee pidi kellegagi kokku saama ning ma ei viitsinud enam otsida kedagi, kellega minna. Nii et ma mõtlesin vanaema juurde minna, sest kellelgi polnud plaane ja ma pole ilgelt ammu seal käinud. Ma mõtlen kauem kui paar tundi korraga. Aga siis tuli Seemneke ja odav alkohol ja mingite tallinlaste saabumise lubamine vahele.

Deathnote oli lahe.

Peaks joonistama.

Aga ma olen väsinud, homme peaks ärkama ka...

Läheks magama.

Jep.

Vist.

Mort murdis oma jala, vaene väike loom.

Huvitav, kas Melian vihkab Seemenekest?

Keegi ei tea, mis Uru uue päeviku peal kirjas on, sest mina kirjutasin selle sinna. Jaapani keeles. Hahaa. Ma ei ütle ka, sest nii on lõbusam.

Aga ma peaks Goblinile ta sildi ära tegema.

Ma pidin midagi veel tegema, aga ma ei tea, mida.

Elesgali jaoks peaks joonistama. Kurb on seda ilma digilauata teha, aga mis parata. Peaks uurima, kas kusagilt saaks uue pliiatsi või annab seda parandada kuidagi...


Teie,
subjekt D.

Kommentaare ei ole: