reede, 4. mai 2007

Koduses wifis

EPL Online on hetkel maas, aga mõtlesin, et teeks vahelduse mõttes mingi postituse, nii et siin on midagi Seebu blogist.

Millalgi täiendan blogimaailma ka veel ühe mõttetu postitusega pronkssõduri teemal.

Ma...

TAHAN: Olla õnnelik

OMAN: Digilauda

VIHKAN: Lolle inimesi

IGATSEN: Suve 2006

KUULEN: Radio Maniat

KAHETSEN: Et ma varem PÄRISELT elama ei hakanud

ARMASTAN: Ilusat elu. Naeru. Päikest. Suve. Joonistamist. Taevast, mis on nii sinine ja rohtu, mis on nii roheline, et nad tunduvad võltsid. Mägesid. Kevadet. Tartut. Värvilist sügist. Sooja paduvihma. Merd. Talve. Lund. Muusikat. Eestit. Loomi. Häid inimesi. Naeratusi. Sõpru.

OLEN ALATI: Ee... blond?:)

EI OLE: Hmm... tõesti ei tea hetkel.

TANTSIN: Üldiselt mitte.

LAULAN: Heas seltskonnas ja üldiselt mitte üksinda.

NUTAN: Nii harva kui võimalik.

KAOTAN: Pooli oma asju, aga enamasti õnneks ainult ajutiselt:P

AJAN SEGI: Ülejäänud pooled asjad.

PEAN: Hulga asju valmis tegema.

PEAKSIN: Rohkem tööd tegema.

Lemmik...

NUMBERÜldiselt sellist asja ei ole, aga 2016 ja 2017 on omamoodi huvitavad... Sillu teab;)

VÄRV:Taevasinine, oranž, must, heleroheline.

KUU: Täiskuu;)

LAUL: Oma laulu ei leia ma üles

TOIT: Polegi nagu midagi erilist... Ahjaa:) Tuunikala. Feta! Noh, oliivid, hulk häid juuste, jäätis, Kuuma Tassi pasta kolmejuustu kastmega, hulk magusaid asju veel.

JOOK: Vana Tallinna kooreliköör, Vana Tallinna apelsini kooreliköör, Vana Tallinnna shokolaadiliköör!

PUUVILI: Võibolla mandariinid või apelsinid...

Kas sa kunagi...

SÖÖKSID PUTUKAID? Kui mu elu sellest sõltuks?

TEKSID BENJI-HÜPPE? OO JAA!:)

TAPAKSID KELLEGI? Um... plaanis nagu ei ole küll.

TEEKSID LANGEVARJUHÜPPE?Oo jaa!

KÕNNIKSID TÜLISTEL SÜTEL? Kui vaja, erilist pinget üldiselt ei paku.

LÄHEKSID VÄLJA TÄIESTI VÕÕRA INIMESEGA? Ilmselt küll.

OLEKSID TAIMETOITLANE: Noh, paistab nii.

KANNAKSID TRIIBULIST PLEEDI: Miks mitte?

LAULAKSID KARAOKET? Oleneb konditsioonist ja publikust vist.

JOOKSEKSID PUNASE TULEGA?Noh, on ette tulnud, jah.

PANED KELLEGI NUTMA? Pigem mitte.

LÖÖKSID LAST? Ei. Kui selle alla ei käi poke'imine jms.

KÄIKSID KÜMME AASTAT VANEMAGA? Eks see oleneb inimesest ikka.

Kümme fakti:

KODULINN: Kui linn, siis Tartu.

JUUSTE VÄRV: Blond.

JUUSTE STIIL: Kasvamas=P

SILMADE VÄRV: Sinakashallid

KINGA NUMBER: Alpid on 39 igatahes.

TUJU: Hetkel selline neutraalne, aga pigem positiivne - päike soojendab selga ja ma kuulan Radio Maniat.

NAHA VÄRV: Um, heledapoolne.

PAREMA VÕI VASAKUKÄELINE: Parema

OLED ELANUD RIIGIST VÄLJAS: *drool* Shotimaa...

KES ON HETKEL SINU MÕTTES? Mitte keegi

KUS SA VIIMATI KÄISID? Ee... enne kojujõudmist ootasin Tallinnas isa töö lõppemist.

KES ON VIIMANE INIMENE SINU VASTAMATA KÕNEDE LOETELUS? Ei viitsi vaadata.

KELLELE SA VIIMATI HELISTASID? Eile õhtul TELE2-hte, et wifi tagasi saada.

KAS SA NAERATAD SAGELI? Üritan.

KAS SA ARVAD, ET KEEGI MÕTLEB HETKEL SINULE? Vist mitte...

KAS OLED SENTIMENTAALNE? Vist mitte

MIS ON SINU TEINE NIMI? Teine?

KAS OLED KOHANUD KEDAGI KUULSAT? Nojah

KAS OLED SÕBRALIK INIMENE? Seda võivad teised öelda. Üldiselt siiski püüan vist, jah.

KELLE VOODIS EELNEVAL ÖÖL MAGASID? Ma ei mäleta kelle oma see oli, aga igatahes nüüdseks on see vist minu oma, kuna ta on minu toas.

MILLIST FILMI VIIMATI VAATASID? Ei mäleta, see oli suht ammu vist.

MIDA TEGID EELNEVAL ÖÖL? Lugesin Potteri neljandat osa ja magasin.

MIDA SA VIIMATI SÜÜA TEGID? Praadisin hommikul mune.

EELISTAD PIKKADE JUUSTEGA MEHI? Hell yeah!:D

HETKELINE MUUSIKA? Nagu Radio Mania Online mindinformeerib, siis
Hetkel eetris! (13:25)
MONSTER MAGNET, Space Lord (1998)

LEMMIKBÄND? Huvitav, kas keegi ei tea seda? Metsatöll. :).

MIDA SA SUITSETAD? Midagi.

KAS OLED OMA ELUGA HETKEL RAHUL? Mingil määral küll.

KAS OLED TEESELNUD HAIGUST, ET MITTE KOOLI MINNA? Nojah

MIDA MÄRKAD ESMALT VASTASSUGUPOOLE JUURES? Ee... Nägu?

KAS SULLE MEELDIVAD RAAMATUD? Ikka, jah.

KAS TAHAD ABIELLUDA? Ma pole päris kindel. Valges kleidis ja looriga mitte eriti ja kohe kindlasti mitte kirikus... Mingi hetk olin ma suht abiellumise vastu, aga ma ei tea, eks näis.

MILLISELE KONTSERDILE JÄRGMISEKS LÄHED? Metsatöll ja Korpiklaani Rock Cafés 18. mail:)

Kommentaare ei ole: