kolmapäev, 16. mai 2007

Diiiip.


Mulle käib pinda, kui inimesed üritavad "diibid" olla. Oma blogides ja nii.
Ses suhtes, et...
See pole asi, mida saab võtta nii, et "nüüd kirjutan ma midagi diipi, yay, ma olen nii lahe".
Mõnikord lihtsalt tulevad pähe asjad, mida peab kirja panema (või siis just mitte kirja panema, aga sel juhul ei jää sellest kellegi teise jaoks jälge alles) ja mis tähendavad rohkem kui kirjeldus selle kohta, mida sa täna tegid.
Aga miks võtta seda millegi nii erilisena?
Tõsiselt, see kipub ilgelt tobedana tunduma selle peale.
Sest see ei ole tegelikult ju midagi nii erilist.

No võibolla mõne inimese jaoks on, aga sel juhul ei maksaks seda nii väga välja näidata, mina pigem häbeneksin seda sel puhul.

Aga väljas on ilus ilm, päike paistab ning taevas on pilvitu helesinine. Kerge tuul sasib kaske akna taga ning ma kuulan kummalist muusikat, ma ei ole veel kindel, kas see meeldib mulle või mitte.

Apocalyptica oli Eurovisioonil lahe. Mu õde tõmbas seda meie arvutisse juurde.
Ma vist muretsen endale läpaka.
Näeb.

Varsti on suvi.

Kommentaare ei ole: