neljapäev, 24. mai 2007

Haigused on kurjast


Teisipäeva hommikul ärkasin üles, oli ilgelt paha olla jne.
Tänaseks on enesetunne juba natuke paranenud.
Neelata on suht võimatu samas ja mingitel hetkedel käivad peast kerged valuhood läbi, aga need on hästi korraks ja mitte eriti valusad.
Palavik on kah vist alles.
Aga süüa tahaks juba küll.
Loodetavasti saan varsti päris terveks.
Kusjuures, mul on tunne nagu jääksin ma alati sessi ajal haigeks. Kuigi õnneks pole see hetkel nii suur probleem.
Nädalavahetusel on plaanis koju minna, võibolla jõuan Kadrinasse ka mingil hetkel, eks näis.
Uvatha käis Tartus kolmapäeval, väiksel Uval oli sünnipäev, ma kinkisin talle ühe pildi.
Kahjuks oli Goblin väsinud, kuna ta oli pool ööd üleval olnud ning mina olin haige, nii et eriti põnevat vestlust me talle pakkuda ei suutnud, kuigi mänguasjapoes käimine oli suht lõbus.
Ohjah, eks ta peab varsti Tartusse tulema, me ei jäta talle muud valikut, toimugu see kasvõi vägisi;)

Kommentaare ei ole: