kolmapäev, 18. aprill 2007

Emo

Valitud palasid
http://www.baka.ee/foorum/viewtopic.php?t=1217

...Proovin igalt läikivalt pinnalt enda peegeldust fotolindile saada. Vaateakendest, lifti peegleist, autode toonitatud klaasidelt ja muidugi mu kodu vannitoa peeglist. Vaatan endast tehtud pilte ja mõtlen miks ma selline olen. Liiga õrn ja haavatav selle külma ja kõleda maailma jaoks. Liiga ilus, lliiga heasüdamlik ja kindlasti liiga omapärane, et teiste hoolimatut juhmakat julmust taluda. Ma võin olla naiivne, kuid minu arust on maailm lihtsalt üks karm koht kus tõeliste emotsioonide jaoks enam ruumi ei jätku. Kus armunud inimest vaadatakse kui pidalitõbist ja tunnete avaldamise ees tõmmatakse jäine kardin ette. Ma nutan, kuid keegi ei hooli, ma karjun abipalvet kurtidele kõrvadele. Ma kannatan teie tundetuse painet, kas te tõesti ei märka. Või märkate ja lihtsalt ei hooli ? Jah, ma tean. Mu süda tilgub verd nagu mu randmed kuhu taskunoaga sisselõikeid teen. Ainult veri ja valu suudavad taltsutada mu hinge. Sisemine ja välimine valu koos loovad harmoonia mis mulle kergendust toob. Kuulan My Chemical Romance´i uut plaati ja mul on tunne, et ainult nemad taipavad mis mu hinges valitseb. See ääretu tühjus ja igatsus millegi...ilusa järele. Kellegi ilusa järele. Pole tähtsust kas ta on poiss või tüdruk, tänapäeva maailmas on need piirid juba ammu hajunud. Tahan vaid, et ta hoiaks mind ööl ja hülgaks hommikul. Keegi kes taas murraks mu südame, sest ainult nukrusesse uppununa suudan end...
Kirjutan hiljem edasi, juuksevärv on vaja hetkel välja pesta. On juba üle poole tunni peal olnud.


Random Hero
kallis päevik! täna tuldi mulle jälle kallale. Emale pidin ütlema, et kukkusin.


jackwood

Ka mina olen tänu siinse foorumi emo teemadele neid rohkem märkama hakanud.

Näiteks eile kella nelja paiku seisin Kaubamaja Toidumaailmas järjekorras ja igavuse peletamiseks vaatasin kuidas umbes kümneliikmeline emopundar moodustas koridoris spontaanselt ringi. Ilmselt soovisid nad mingit oma paganlikku riitust läbi viima hakata aga õnneks sai kuskil pooltest jagu tarbimise soov ja nende jõuring kahanes kiirelt kokku. Sellest hoolimata oleksid inkvisiitorid järelejäänutest päris korraliku vankritäie tulealustuseks saanud. Ülejäänud oleks võinud sillalt alla hüpata.


erick
Jumal tänatud, et tänapäeva maailams elutempo nii kuradi toredalt kiire on ikka.

Kunagi 17. sajandil tabas emondus ka Inglismaad, hullult popp ja noortepärane oli olla melanhoolne, vedeleda korrastamata aedades ja kirjutada masendavaid luuletusi vastuseta jäänud armastusest. Neil kestis see mõttetus tervelt 100 aastat, niiet me oleme kergelt pääsenud.


jackwood
Mind huvitab hoopis see kes oli administraatori konkursil teiseks tulnu. Ta võib olla juba poodi suundunud ja endale ketsid ostnud!

Kommentaare ei ole: