kolmapäev, 25. aprill 2007

Jüriöö ja muud loomad

Olen kergelt ärritunud hetkel. Mitte vihane ega kuri, lihtsalt ärritunud. Inimestega suhtlemine on faking keeruline (jah, ropendamine on paha tegelikult) ja tüütu ja siis on nende maailmavaade teistsugune kui minu oma, mis tähendab seda, et see on vale (...).
Ja liiga palju segab mul 100% õnnelik olemast.
Saan reedel Riioniga kokku, see on tore. Täna kui ma Vahuri poolt ühikasse kõndisin, tuli tahtmine talle helistada. Olime mõlemad kerges juhtmes omadel põhjustel, aga oli tore temaga rääkida ikkagi:)

Miks inimesed hakkavad oma blogisid parooli alla panema, mingi uus mood või? See, et mul neid lugeda lubatakse on mõnes mõttes meelitav küll, aga sisse logimine on tüütu;)

Aa, Jüriöö oli. Kuna ma teadsin ette, et põhirõhk on larbi juures lahingul, ei oodanudki ma sealt eriti midagi. Nii et asi tuli isegi pisut parem kui ma kartsin:)

Meil oli oma väike küla, Võllavere, kus elasime mina (Rahulemb), Sillu (Rõõmuleid) ja Berilac (Ööpäiv vist). Olime orvud, kelle vanemad olid hiljuti surnud ja kes hoolitsesid lähedalasuva ohvrikivi eest. Alguses pidime vist kõik Loovälja külas olema, aga ma ei tahtnud, nii küsisime Mandilt luba oma küla teha. Meil oli seal suur lõke ka, mida me magamaminekuni ülal hoidsime. Vahepeal ronisime Berilaciga võsas, et sealt vettinud murdunud oksi välja lohistada, et tuli ära ei kustuks. Tore ja soe oli=P

Noor-Elesgali larpi korraldada on tore, kuigi ma ei saa aru, miks inimesed larpe korraldavad (tähendab, see ON tore. Aga ma ei saa aru miks. Miks on tore näha mitu kuud suurt vaeva, et teistel inimestel lõbus oleks, samal ajal kui sina jooksed ringi ja üritad vaadata, et kõik oleks õigel ajal valmis ja korras ja sujuks=P ).

Mm... mis veel?

Tiblad hakkavad aina enam pinda käima. Nagu tõsiselt.

Jüriööst ehk veel...

Ilm oli pisut sitt alguses, vihma sadas ja kergelt jahe oli, aga see ei seganud eriti. Süüa sai normaalselt, kuigi üks supp oli täiesti liha täis. Ma ei kurda muidugi, sest ma oma mäletamist mööda ei maininud registreerumisankeedis, et ma liha ei söö.

Pimedas mööda metsa konnata oli lahe. Nagu täielik pimedus. Ja siis sa arvad, et on täiesti pime ja istud natuke lõkke ääres IG juttu ajades ning hakkad siis kuskile teise Kassinurme otsa minema ja avastad, et vahepeal on väljas VEELGI pimedamaks läinud, mis tundub kergelt uskumatu, aga on siiski tõsi.

Ja HIIS! Mulle ei meeldi, et hiie lähedal larbid toimuvad ja mingid inimesed käivad seal nagu see oleks täiesti tavaline koht ja ei austa seda. Eelmise aasta mütokal tapeti keegi seal IG ära, mis on minu arvates elunõme. Nagu... ma suhtun kirikusse ka austusega, see on loomulik ju. Ükskõik, mida ma arvan kristlastest, seni kuni mina ei oska nende suhtes elementaarset autust üles näidata, pole mul mingit õigust neid kritiseerida...

Aga hiis iseenesest on nii tõsiselt hea koht, et... ma ei teagi. HEA, noh.

Ja terve Kassinurme on tegelikult hea. Seal on see mets, kus pimedas mööda teed käies tunduvad teeäärsed puud sind jälgivat kergelt apaatse sõbralikkusega, mitte ei tekita kerget hirmu pimeduse ees. Ja see on ikkagi sitaks ilus koht. PÄRIS mets, noh!:) Kuigi nad koristasid enne larpi talgute ajal metsa (noh, mina ka). Mitte palju, aga mingeid konkreetseid kohti. Mulle see väga ei meeldi, sest see näeb nii võlts välja ja ei sobi sinna. Kui on ikka võsa, siis las olla võsa! Miks peaks seda harvendama ja ilusamaks tegema? Metsas on nagunii teerajad olemas ja kui keegi ei tahab päris metsa minna, siis ta läheb sinna, ükskõik kui palju murdunud puid seal ka oleks. Nii et see mulle, jah, väga ei meeldinud.

Aga muidu oli larp tore suuremalt jaolt just tänu ilusalt kohale, sest sai IG ringi käia ja loodust nautida ja hiies olla ja vahepeal ka ühest külast teise joosta ja uurida, mis toimub, sest sakslased olid kellegi maha löönud. Mina olin nii vihane, et oleks mõni sakslane ette sattunud, oleks olnud peaaegu tahtmine talle OG peksa anda;). Aga üldiselt ei sattunud. Välja arvatud need kaks tüüpi, kes kohe mängu alguses meie külas käisid ja kellele me piisavalt sümpaatse mulje jätsime, et nad pärast seda, kui eestlased tahtsid neid maha lüüa (mina sattusin samal ajal olema selles külas, kus see juhtus ja karjusin ise kõige kõvema häälega, et ristikoerad tuleks ära tappa) ja sakslased neid reeturiteks pidasid, meie külla kui ohutusse kohta taandusid.
(Mina hakkan minema vaatama, kuidas ülestõus edeneb, keegi tuleb vastu, tuleb välja, et need tüübid. Tahavad kohta, kus rahus istuda ja mõelda, mis edasi teha. Mina: "Loomulikult! Hei, meile tulid sõbrad külla!" -- palun ärge tundke ära, et mina seal külas teid maha tahtsin lüüa! --. Laseme neil lõkke ääres soojas istuda, tunneme muret, mis neist saab, siis lähen Silluga eemale, et lõket kohendada. Sosinal - "Tapame raisad ära!". "Just, ohverdame ristikoerad!" "Teeme nii, et teie hoiate ühte kinni, mina tõmban seni teisel kõri läbi!". Aga nad läksid siiski kahjuks enne ära, kui me seda teha jõudsime. Pärast kui me lõkke ääres rääkisime, mis meil plaanis oli, tekitas see muidugi kerget... elevust.)

Muidu midagi eriti põnevat siiski ei toimunud. Vahepeal istusime kiige juures lõkke ääres ning ajasime teiste sealolijatega OG juttu. Lahing oli tõsiselt igav, passisime lõkke äärest, kuidas edeneb, aga see võttis nii kuradi kaua aega, et me läksime magama enne seda. Aa, ja millegipärast muretsesin ma meie telki veel Varese ja Erstuse. Ning lahingu ajal lõkke ääres istudes saime me tuttavaks ühe Oliveriga, kellega me rääkima hakkasime ja kes lõpetas samuti meie telgis ja kes kasvatab kodus roomajaid ja veel mingit kampa loomi ja kes on suht... ma ei teagi... ta on omamoodi lahe igatahes. Ta liitus Elesgaliga eile. Meil on Silluga kavas talle millalgi külla minna. Tal on oma madu, noh!

Magada oli ok, kuigi kui Sillu ja Oliver mingi hetk kah sisse pugesid, oli pisut kitsas, aga elas üle. Muidu oli soe, ainult mingi hetk läks küljealune jahedaks, sest mul polnud korralikku madratsit all.

Kuna meist keegi ei teadnud täpselt, mis kell Tartu buss läheb (ma sain ikkagi bussikoha, jah), sest meil ei õnnestunud õhtul leida AINSATKI inimest, kes seda teadnud oleks, panime äratuse mingi kella üheksaks või nii. Ehk siis hommik algas kusagil kuue helinaga. Ma ei tea miks, sest minu arust panid ainult kaks inimest äratuse.

Me üritasime natuke aega edasi magada, aga polnud midagi parata, kuna me bussiaegu ei teadnud, ajasime ennast üles. (Siinkohal mainiks ära Berilaci;). Esimese asjana võttis ta kotist välja termose kohviga. Siis tuli välja, et tal on ka Rocki, millist võimalust Oliver ei pidanud paljuks kasutamata jätta. Ja et asi oleks täiuslik, võttis ta välja võileivad krabipulkadega=P). Sõime veel natuke putru ühistoidulauast, kui olime suutnud end telgist välja ajada ja panime asjad kokku ja istusime natuke veel ühislõkke ääres ja Berliac ja Oliver peksid üksteist mõõkadega ja siis jõudis aeg bussini ja me läksime minema.

Sain ühika ees maha tulla, selle asemel, et Vanemuise juurest koos pakkidega tagasi kõmpida, aga see tähendas ka seda, et ma ei saanud Uvale ja teistele korraliku hüvastijätukallit edasi anda, nii et ma teen seda siinkohal ja virtuaalset, ehk kõlbab ka:)

Pärast läksin Urgu, kuhu kogunes veel mingi kamp rollimängijaid ja me vaatasime Vahuri antud filmi Valge Müra. Film iseenesest oli tore, aga lõpp mulle eriti ei meeldinud. Ja muidugi rikkusime me selle mingi hetk natuke ära ("...seven days!" "Nad on tõenäoliselt boyfriendid." Mm...jne.).

Aa, see oli "natuke" nõme, kui me saabusime just Kassinurmele ja me pidime oma asjad ära panema... Kõik kuhjasid oma kotid ühte kohta kokku ja sinna topiti mingi kilelaadne asi peale, et nad märjaks ei saaks. So far so good. Ja siis mingi hetk, kui me tahtsime asju kätte saada, pidin ma seiklema mingi hämara kile all ja otsima kõikide teiste vahelt oma asju ning ronima selle käigus teiste inimeste kottide vahel ja üritama leida kohta, kuhu astuda ilma kellegi asjadele peale sattumata ning kui ma lõpuks leidsin umbkaudse koha, kus mu asjad olema pidid, tuli välja, et need olid kaetud mingite faking VG kilpidega, mida ma pidin paigalt kangutama, et oma telgini jõuda ja et asi veelgi põnevam oleks, olid just nende kilpide peal kolm suurt rõngassärki. No aitäh. Need kaaluvad tegelikult ka palju.

Aga muidu mingi hetk leidsime me Silluga ühe toreda puumõõga kellegi relvade vahelt. See oli kenast üle teibitud (no ok, KUNAGI kenast üle teibitud, nüüdseks oli see vägagi kulunud ja seda oli üritatud läbipaistva teibiga parandada, kuigi sellest polnud mingit kasu) ning selle käekaitse oli metallist. Ja sealsamas lähedal olid veel mingid ilgelt kahtlased boffernooled, mida mina küll weapon-checkist läbi poleks lasknud. Paar sentimeetrit bofrit ja minu arust polnud noole puiduosa otsa ega bofri vahel mitte kui midagi.

Ise ei sattunud kellegagi võitlema, aga tahtmist ka ei olnud. Kui oleks tahtnud, eks oleks saanud ka. Kas järgmine aasta lähen jälle, seda ma veel ei tea, aga mingi kogemus oli see kindlasti ja vist pigem hea kui halb.


Aga muidu võin ma hetkel olla pisut liiga kergesti ärrituv, kuna mõned asjad ajavad kergelt vihale. See tähendab, ma olen sel juhul just nimelt kergelt ärrituv ja pisut kannatamatu, mitte ei vihasta kergesti.

Üldiselt kui mulle mitte väga tõsiselt pinda käia, ei tohiks see väga välja paista.

Mh, ja sellest ei saa ma siin kirjutada, kuna nii ei saa seda lahendada... Eks näis.

Okei, ma lõpetan hetkel.

Päike on alati kusagil olemas:)


Edit
Üritasin paari pilti lisada, aga mingil põhjusel ei laadinud ta korralikult ära seda kohta, kus tekst ütleb, et ma pean vajutama "Done". "Done" nuppu ei ilmunud. Damn.
Tegelikult ei ole ta täna üleüldse asju korralikult laadinud, ma ei saa aru... Nett on sama kiire nagu alati ja leheküljed laeb ta ilusti ära, aga mõningate suvalistes kohtades jätab ta pildid laadimata... Ses suhtes, et ma olen aeg-ajalt võtnud maha linnukesed Load Images ja JavaScripti ees, et arvuti Postimees Online lugemise peale kokku ei jookseks, aga seal on kõik korras ja midagi muud ei oska ma välja mõelda, mis võiks probleemiks olla. Nii et kui siin tõepoolest ON pildid üleval, siis teate, et mina ei teadnud, et nad siin on;). Aga jah, kahtlane=S

Aga piltidest siis niipalju, et siit on natuke näha, misuke linnus on ja siin on killuke lahingust, millest ma osa ei võtnud.

Kommentaare ei ole: