esmaspäev, 11. detsember 2006

Nii.

Lähme tapame tiblasid pärast. Kahjuks sõna kaudsemas mõttes.
Istume Urus, keegid vaatavad filme keskel.
Siin õpib Goblin koos Sillu ja Jekaga (jah, ta on Eestis:)) geograafiat.
"Istandus on see koht, kus neegrid töötavad."
Die teeb arvutis midagi ja Stu sööb ja K2rts õmbleb. Mina kirjutan oma blogisse.
Täna ärkasin kodus, käisin dushi all jne, siis viisin Sillule mingi ta töövihiku, mis ta minu juurde jättis.
Goblin niutsub praegu.
Aa, Mialee on ka siin.
Kui ma Sillule töövihiku viisin, nägin Curuniri ka. Ta läheb varsti oma peavalude pärast haiglasse.
Mialee läheb ka. Nad lähevad mõlemad esmaspäeval... Aga Mialee on Tallinnas ja Curu Tartus. Meh.
Minul on nohu.
Siis... ee... käisin linna peal. Abakhanist pidin endale neoonrohelise paela ostma, kui ma seda nägin. Kolm krooni. Ja mu müts on nüüd neoonrohelise paelaga. Pikk hulk sellest ripub taga ja häirib. Aa, ja jopelukk läks katki. Niu!
Hilpharakas on ümber tehtud ja veel piffilikum. Eww.
Apollos on palju raamatuid. Tahan raha.
Aga ma leidsin sealt Seebule ja Vahurile jõulukingid:P
Siis oli kell juba piisavalt palju ja ma läksin Zavoodi ning seal oli mingi hulk inimesi ja me rääkisime juttu ja ma sõin teiste inimeste leiba ja ostsin klaasi keefiri.
Siis me tulime Gobliniga Urgu, käisime enne Apollost läbi, ma ostsin kingid ära siis. Aa, viirukit ostsin ka.
Mängisime Goblini läpakas Wormsi. See on lahe, ma võitsin vist.
Siis oli natuke Simpsoneid ja me käisime PizzaPoes.
Kuribohil oli midagi viga ja ta ostis šokolaadi ja pitsat, aga mina sain šokolaadi ja teised said pitsat.
Siis ma lugesin uudiseid ja asju Urus natuke ja hakkasin blogisse kirjutama.
Mm... jah.

Kommentaare ei ole: