neljapäev, 21. detsember 2006

Jõulud...

Täna oli Urus jõulupidu.
Ma sain elulaheda kingituse.
Nii et nendel jõuludel midagi paremat oodata ei ole...
Iiik, ma jätsin selle teise tuppa=0
Ma hakkasin peaaegu nutma, kui ma selle avasin. Oleneb, kuidas "peaaegut" defineerida.
Neile, kes seda ei tea:
bassikeeled, millega mängiti sisse Raua needmise DVD.
Koos pühendusega isiklikult mulle jõuludeks Metsatöllu poolt.
Ma irvitan praegu maniakaalselt.
Jah, ma armastan teid veel umbes poolteist elu...:D
Muidu oli Urg rahvast ja toitu(!) täis:)
Erlessalt sain veel suitsujuusturibasid. Värdjal polnud enne tänast midagi mulle muretsetud:D
Käisime Rimis toitu ostmas selle 10 krooni eest, mis ürituse maksumuseks oli ning siis lasin tal neid mulle osta, sest ühtegi head ja odavat raamatut seal ei olnud:(
Aga need on ka head ning ise ma neid nagunii ei ostaks:)
Mm... Vahur sai kiisukalendri ning roosad sokid märkidega I love cats ning 999(mis võib vajadusel ka 666 olla). Mida lahedat veel saadi...? Tegelikult ma ei mäleta eriti, sest ma sain oma kingituse kätte ja kaifisin seda meeletult. Kommi oli... Erlessa sai Väikese Printsi. See on lahe raamat. Ma pean oma küüsi lõikama. (Väga teemasse, ma tean, aga tegelikult mingil määral on ka, sest ma pean seda kõike trükkima ja siis paneb seda tähele, et küüned hakkavad liiga pikaks kasvama kui nad hakkavad natuke häirima ning tegelikult lähen ma nüüd teemasse tagasi.)
Goblin ei saanud praegu midagi, kuna me müüsime ennast Vanakarule orjaks, et ta Goblinile noa teeks, aga selle läheb veel natuke aega.
Ja mõned inimesed said mõned minu pildid veel.
Galatea sai kõige ilusama minu arust=P
Mm...
Ja seal oli veel asju.
Aga minu kingitus oli kõige lahedam.
Mängisime Monopoli ja olime perverssed ja saime kingitusi ja sõime palju ja palju toredaid inimesi oli (kuigi mõned jäid tulemata, millest on kahju) ja sõime ja ajasime juttu ja siis hakkasid kõik vaikselt ära minema ja siis me vaatasime YouTube'ist mingeid... comedian. See on see sõna vist. Ma ei tea, kuidas seda eesti keeles öelda, nii et ta normaalselt kõlaks... Koomik. Neh. See on imelik sõna. Igatahes olid need lahedad. Siis me kolisime kööki, et Mati saaks magada, aga ta ärkas üles, aa, poolel teel kööki lõi Vahur mu huule veriseks. Ma pole päris kindel kuidas see tal õnnestus tegelikult. Ma tassisin läpakat, tema läks ees, mingi hetk sain ma läpakaga vastu lõuga ja hammustasin huule katki. Õnneks see polnud valus, aga verd oli natuke küll... Heh. Siis me vaatasime kolmekesi South Parki ja Vahur läks ära ja ma lugesin blogisid ja mõtlesin, et ma pole ammu midagi kirjutanud, nii nagu ma alguses kirjutasin ja hetkel on kõik kuradima hästi tegelikult, kui välja arvata need mõned väikesed asjad, mis ei ole. Ning need mõned mitte nii väikesed, mis ei ole. Aga ma ignoreerin hetkel neid asju. Jah. Jei.
Mida veel?
Mm... ma kirjutan millalgi möödunust ka.
Joomise jätsin vahelduse mõttes maha.
Lihtsalt.
Viimasel ajal pole eriti muud joonud kui mõne koorelikööri paari sõbraga. Mm....... kooreliköör.... Vana Tallinna šokolaadi või apelsini kooreliköör...
Aga jah. Lihtsalt tuli tahtmine, vaatab.
Et sedamoodi maha, et üleüldse ei joo, isegi ei maitse.
Kaasa arvatud pool klaasi veini või midagi sellist.
Mialee tuleb homme Tartusse!!!
*Suur-suur kalli talle.*
Mul pole talle kingitust.
Ja veel paarile inimesele.
Hm. Nojah.
Ma pean millalgi Selveris käima ja perele kingid ostma.
Olen vahelduse mõttes natuke kodus maganud.
Eile käis Galatea seal, andsin talle süüa:)
Tuunikala ja porgandiga makaronid üldiselt.
Kõlab imelikult, aga on ilgelt hea tegelt.
Ja siis üks öö Goblini ja Silluga.
Hommikuks oli Sillu kadunud ja mu õde seal.
Goblinil oli öösel halb, nii et Sillu ei ajanud teda üles.
Ja ükskord olime seal mina, Sillu, Ebling ja Erlessa. Ajasime pikalt juttu ja millalgi läks Erlessa koju, et oma asjad võtta. See oli see reede õhtu, peale seda läksime Kadrinasse. Ebling läks vara-vara hommikul rongile. Mina hääletasin Gobliniga. Me jõudsime Jõgevale ("Eesti kõige külmem linn! Meil on siin pidevalt hästi külm!" Hea reklaam loomulikult...) ja leidsime sealt hääletava Galatea. Hääletasime mingi aeg kolmekesi, aga külm hakkas. Ma olin miskipärast jope, mitte mantliga ning kuna ma olin avastanud liiga hilja, et jope lukk ei tööta, oli mul suht külm. Ma võtsin magamiskoti ümber mõneks ajaks, aga hääletada oli ikka nõme.
Igatahes läksime me bussile ja passisime mõnda aega linnas.
Kui buss tuli, tuli sealt maha Die.
Sõitsime Rakverre.
Seal passisime mõnda aega.
Green Christmas oli.
See oli mul juba meelest läinud, aga Rakveres tuli see mulle uuesti meelde. Arvestades, et seal oli ilgelt palju karvaseid NING KARIN OLI SELVERIS!
TA SAI TÖLLU KONTSERDILE!!! Ja üleüldse Greenile. Niu.
Põgenesime igatahes Kadrina bussile.
Jõudsime lõpuks Curuniri juurde.
Hakkasime drägonit mängima.
Mängisime mingi 5 tundi drägonit.
Kell oli ilgelt palju.
Jõin kokku umbes pool klaasi Vana Tallinnat (seekord mittekoorelikööri). Osa sellest piimaga. Hea oli. See pidi viimane alkohol olema, mida ma joon, aga korra poes näitas Goblin mulle mingit uut Gini ning ma tahtsin seda maitsta ja ma ostsin seda, sest mul läks meelest ära, et ma ei joo enam. Oh well, mul läks alguses natuke meelest ära, et ma taimetoitlane ka olen;)
Jõulud on üldiselt tore aeg.
Urus on praegu hea.

Ma ei taha magada.

3 kommentaari:

Kerli Kostin ütles ...

Ohjeebus...
GRRRRRRR!!!!

Seda, et...ARGH!

*patspats*
:)

Anonüümne ütles ...

Häid jõule ja aitähh asjaliku kommentaari eest SL Õhtulehes!

Dani ütles ...

Hei anonymous.
Häid jõule ja head uut aastat ja mis kommentaarist sa räägid?