kolmapäev, 6. detsember 2006

MASENDAV

Eeneti võistluse tulemused on üleval.
Esimesed kolm kohta:
1
See on ju lihtsalt visand???
Nagu mis mõttes esimene???
OMG.
VÄGA omg.
2
See on omamoodi lahe isegi, kuigi tõenäoliselt fotolt maha joonistatud. Aga noh, see pole keelatud ju.
3
Ja SEE sai auhinnalisele kohale??
See on peale kõige muu täiesti pooleli.

Seal OLI ka paremaid pilte, mida valida. Ja ma ei räägi hetkel enda omadest. Korralikud pildid ei saanud isegi mitte äramärgituks! Vist mitte ükski neist, mille suhtes ma kartsin, et nad võiks mulle pähe teha ei ole mainitute seas.

Äramärgitute seas võis leida ka järgnevaid geniaalseid meistritöid:
Eesti meest võib tunda tantsust
Ning minu isiklik lemmik:
Käisin teatris

Nagu... MIS MÕTTES?
SEE sai ära märgitud?
Järelikult on minu omad hullemad, jah?
Ma ütlen: MASENDAV.

Oleks, et ma oleks saanud pähe nende asjadega, mis olid minu piltidest paremad...
Aga ei.

Žüriiks võiks võtta teinekord kellegi, kes teab arvutigraafikast midagi.
Nagu tõsiselt.
Ohjah.
Pole hullu, järgmine aasta jälle.

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Ära muretse,elu on karm mis teha. Kõik läheb veel hästi,küll näed.

Dani ütles ...

Läheb-läheb, see ei tähenda, et ma ei või teiste pilte mõnitada, see on lõbus.
Ega ma päriselt kuri ei ole:)
Aga lingid vist ei tööta... ma pean üle vaatama.