kolmapäev, 13. detsember 2006

Lühikokkuvõte siis

Urus koos Mialeega.
Goblin magab ka kusagil.
Nii... ma pole eriti kirjutanud... Pole praegu eriti tahtmist ega viitsimist asju tagantjärgi ka ümber kirjutada...
Hästi üldiselt siis.
Nii...

Et siis millalgi käisime Goblini ja Galateaga Tallinnas. Saime Melianilt süüa. Goblin oma saapaid ei saanud. Mina käisin kodus ja hääletasin järgmisel päeval üksinda Tartusse tagasi.
Erlessa lasti töölt lahti, kuna nad said Hesburgerisse piisavalt täiskohaga töötajaid.
Metsatöll oli. RAMiga. Lahelahelahelahelahelahelahelahelahelahe.
Metsaviha II on MEELETU kaif. Shamaanitrumm noh, ma ei saa sinna midagi parata.
Ma ei ole normaalne ka muidugi. Aga see oli miski, mida pikalt mäletada ja see omas nii meeltult, kogu kontsert oli tõsiselt hämmastav. Kaif lihtsalt.
Haa, ma sain peale kontserti Atsolt ja Laurilt autogrammi mingile paberjullale, mida Lauri ära andis hulludele nagu mina. Haa.
Trummipulgad lendasid kuhugi eriti kahtlasesse kohta... Mina olin keskel koos meie kambaga ning pulgad jäid meist väga vasakule. Niu.
Aga pärast, kui lavalt asju kokku korjati, ja mina ja Soerd pisut vaikselt shamaanitrummi näppisime, leidsin ma sealt kõrvalt lavalt neoonrohelise medika:). Mu esimene ja ainus medikas:).
Ja pärast tuli Atso veel lavale ja mul õnnestus endale välja rääkida veel üks trummipulk. Kasutamata=P. Mulle meeldivad kasutatud tegelikult rohkem, aga ma olen sellegi üle imeõnnelik:)
Hii:)
Ja Metsatöllu ehted! W00t! Tõsiselt lahedad. Neist saab näha Metsatöllu kodulehelt poe alt kusagilt. Ma PEAN ühe endale saama. Selle keskmise soovitatavalt... Need on hõbedast kusjuures... Ja DVDd on ka vaja. Raua needmist. No kõiki teisi plaate ja asju ka kui nüüd päris aus olla. Ma olen friik. Ja selle üle õnnelik:):):)
Tahan kalli... ja et elu oleks soe, pehme, kalli, hea ja alati olemas.
See vist pole elu, mida ma tahan...
"Vist".
Hah.
Tegelikut ma tean, milles asi on.
Aga kui ma sellest (no ja kõigest muust) kirjutaksin, siis ainult draftina ja seda ma praegu küll ei viitsi, sest mul on vaja üks selline julla juba teha ning see võtab kaua-kaua aega, kuna see tuleb väga pikk. Ma väldin drafte. Sest kui kirjutada sahtlisse, miks siis bloggeri accountiga jamada üldse?
Vahepeal olen Urus chillinud, Erlessa juures chillinud, mõned asjad Goblini juurde jätnud, mis tuleb sealt ära tuua ja üleüldse nõulaifinud.
Nädalavahetusel käisin kodus. Täpsemalt reedel läksin ja laupäeval tulin.
Pidime Sillu, Seebu ja Gobliniga minema. Aga Seebu sai teada, et see sünnipäev, millele ta minema pidi, oli hoopis reedel, mitte laupäeval. Ja ma sain teada, et Galatea ei pidanudki Kadrinasse minema, nagu ma arvanud olin.
Nii et pidime minema mina, Sillu, Goblin ja Galatea. Ja Seebu pidi lihtsalt Tallinna minema. Nii et ma lasin Goblinil ja Galateal koos hääletada ja Sillul ja Seebul koos hääletada ja ise tulin üksinda. Sain kolmanda auto peale, mis on Tartust vist uus rekord, ma päris kindel ei ole, aga esikolmikus on ta suht kindlasti.
Igatahes lõppes asi nii, et mina ootasin Viru Keskuses Rahva Raamatus veini juues, piparkooki süües (neil oli mingi julla seal. Punane vein ja piparkook sobisid väga hästi kokku) ja üht lahedat loodusraamatut sirvides (Palju ilusaid suuri ja värvilisi pilte, suur formaat, huvitavad faktid. Lahe raamat. Miks mul raha ei ole?;_;), et midagi saaks. No igatahes viis Seebu isa meid Silluga Kaberneeme (ta on täitsa tore. Ja kutsu! See kutsu oli megalahe. Pisikene ja karvane ja armas ja sõbralik ja istus poole teed minu süles ja oli armas ja tore ja pikalt niimoodi edasi) ja Goblin ja Galatea jõudsid peale rekordpikka hääletamist Tallinna ja jäid vist Deira poole ööseks. Ma ei saa aru, miks keegi kunagi Goblinit peale ei taha võtta...
Silluga sõime minu juures natuke, nõulaifisime natuke ja läksime siis õue.
Ma armastan merd. Seda on nii palju. Igas mõttes.
Ja Sandikivi.
Ja METS.
Ja veel metsa.
Ja veel natuke metsa.
Ja veel natukene merd.

Ma pidin lehed ka ära tooma, see osutus väga lahedaks questiks ning me saime Silluga mõlemad leveli.
Järgmisel päeval sain teada, et isa on Jägalas, nii et meil polnud autot ja ma olin liiga pohhuist olnud, et mõelda välja, kuidas Kaberneemest ära saada ilma bussi kasutamata. No igatahes viis Kalle meid Kuusallu, kust me hääletasime Tallinna, kus me päästsime Seebu Viru Keskusest ja kõndisime vanalinnas ja laulsime Raekoju platsi jõuluturu jõuluvanale Lumi pakib laulu ja saime kommi ja maitsesime neid ilgelt häid suitsujuusturibasid, mis on tõepoolest ilgelt head ja natuke maitsesime ka mandleid ja kommi ja veel võibolla midagi ja käisime mitte-nii-piffistatud-Hilpharakas-kui-Tartu-oma ning vaatasime sepatööd ja saatsime Seebu rongile ja suundusime lennujaama juurde tee äärde ning jõudsime lõpuks Tartusse ja linnavalitsus laseb õhku mingeid eufooriat tekitavaid aineid ja me läksime Urgu ja me vaatasime Simpsoneid lõpuks ja Goblin tuli ka siia lõpuks millalgi ja elu on faking okastega hevilill, raisk.
Aa, päev enne seda, kui me Tallinna läksime, ööbisime me Erlessa ja Sillu juures, ma ei mäleta miks.
Ja pühapäeval tahtsime me Urgu tulla, et Goblin saaks matemaatikat õppida ja mina ja Sillu teda õpetada ja Sillu kirjandit kirjutada ja et me saaks pärast horror-ruumis laulda, sest sel on väga suur sümboolne tähendus meie jaoks, aga põhimõtteliselt visati meid siit Kärtsu, Angelicu ja Erlessa poolt välja, kuna nemad tahtsid kolmekesi ise Urus viibida. See tegi meid ausalt öeldes üpris kurjaks, sest Urg ei ole mitte kellegi oma (seaduse järgi teoreetiliselt muidugi on, aga see pole hetkel oluline), nii et on väga isekas see niimoodi endale võtta.
Praeguseks on see muidugi üldiselt andeks antud...
Igatahes, peale pikka otsimist leidsime me, et meil pole eriti kuhugi minna. Õnneks polnud mu õde kodus, nii et me saime siiski minu pool olla.
Õppisime.
"Tibladest on meil väga pohhui. Meil on neist täiesti ükskõik. Kedagi ei koti, mida tiblad teevad. Aga eestlased on lahedad. Nemad tahavad normaalsed olla. Nemad tuleb korda teha. Tähti me ei taha. Need on nõmedad. Kõik tähed saadame tibladele, mis saab. Ossid on ka nõmedad. Neid me ka üldiselt ei taha. Neist saame lihtsalt lahti."
-Ma üritasin Goblinile õpetada, kuidas murru nimetajat irratsionaalsusest vabastada. See jääb tegelikult ilgelt hästi meelde niimoodi. Tiblad olid kõik asjad lugejas, eestlased nimetajas ning ossid olid sulud.
Siis me laulsime natuke ja jõime natuke veini ja rääkisime ja laulsime ja rääkisime ja käisime millalgi poes vahepeal ja laulsime veel ja rääkisime veel ja jäime millalgi lõpuks magama.
Seda õhtut oli juba pikka-pikka aega hädasti vaja olnud. Aga veel parem oleks olnud, kui seda oleks saanud teha horror-ruumis...
Mm... mis veel?
Eile ööseks jäin jälle Erlessa juurde. Ma ei ole päris kindel miks. Jätsime vaese Mialee Urgu. Kärts ja Die olid ka seal. Päris üksinda ta niisiis ei olnud. Ta läheb homme Tallinna tagasi.
Millalgi ärkasin igatahes siis üles. Hmm. Öösel ma ei saanud vist üleüldse magada. Ilgelt masendav oli see vahepeal. Ma kuulsin Goblini äratust, mis oli vist pool kuus, et ta saaks hommikul veel õppida. Kui ta üles tõusis, kolisin ma voodisse ja sain natuke magada. Siis millalgi läksin koju ja joonistasin Leilale ta soovitud pildi, mis tuli väga-väga-väga-väga-väga väga masendav. See Silvertüüp oli peaaegu seda nägu, mis ta foto peal oli, aga Leila oli koheüldsemitte enda nägu. Nagu tõsiselt koheüldsemitte. Üks jubedamaid pilte, mis ma temast teinud olen. *Oeh*.
Aga ma tegin oma selle hetke parima, mis polnud kahjuks, jah, eriti hea:(
Loodetavasti ta väga pettunud ei ole...
Siis... tulin kodunt välja... nii... tulin välja... kõndisin... Uru poole. Jah. Uru poole. Jah, ma käisin poes ja ostsin ühe Juissi. Ja ühe musta markeri (11.-) ja... see oli vist kõik. Midagi ma tahtsin sealt ju veel? Mh. Ei tea, ei tule pähe küll midagi...
Siis ma läksin Urgu.
Siis ma olin Urus. Siin oli rahvast, aga midagi eriti ei toimunud. Deem, mul on päevad segamini jälle. Esmaspäeval nägin ma Curuniri. Ja veel hulka inimesi muidugi, nagu alati.
Mm... mingi hetk läksime Gobliniga linna peale, saatsime Mialeed natuke Zavoodi poole. Ma peaks mingi hetk nädalavahtuse Kadrina drägoniks tegelase valmis tegema... Teen seda millagi. Jah. Kõndisime Gobliniga linnas, kogusime expi, tõime Sillu juurest mu asjad ära, mis ma sinna unustanud olin, kogusime veel natuke expi, käisime Kaubamajast läbi, sest kõht oli tühi. *Ohe.* Ma raiskasin veel raha. Niu.
Aga kõht oli tühi ja sööma peab.
Nõulaifisin veel natuke Urus, üritasin paari inimest boffernooltega ära tappa, joonistasin, tegelesin tukastamise üritamisega, mängisin Worms Armageddoni (W00t! Ma oman!;P), jändasin netis, shallalaa, hakkasin blogi kirjutama. Väga üldiselt on see praeguseks siis kõik. Edu lugemisel. Võibolla täiendan millalgi veelgi.

Aa, to do list.
*Joonistada
*Mõelda jõulukinkide peale
*20. detsembriga tegeleda
*Emmele, issile, Meelele ja Leilale kingid:S
*See kooliasi
*Joonistada!
*Uurida, millal ma raha saan
*Kirjutada
*Helistada sellele jullale
*Töögrupiga tegeleda
*Mõelda selle asja peale, mida võib Genkyga arutada
*Otsida inimesi ja jullasid igalt poolt (vt ülalt)
*Mõelda välja, mida kõike ma tegema pean ja see kirja panna ja ära teha.

Kommentaare ei ole: