pühapäev, 26. märts 2006

Viru Keskuse kogemus

Kirjutasin neile;).
Vaatab, mida nad vastavad. Kui üldse, muidugi...

Tere,

ma viibisin reedel 24. märtsil Viru Keskuses, oodates oma sõpra. Ma seisin aatriumis, posti juures, mille küljes on kaubanduskeskuse kaart ning mõne aja pärast hakkas tunda andma mu jalg, mida ma olin hiljuti vigastanud. Kuna läheduses ei paistnud ühtegi vaba pinki, ning me olime sõbraga kohtumispaiga juba varem kokku leppinud, ei hakanud ma kaugemale minema vaid istusin sinnasamma põrandale maha.

Rahvast ei olnud palju ja kellelgi ees ma ei olnud. Mõne aja pärast tuli mu juurde turvamees ning palus mul lahkuda.

Ma küsisin, milles on probleem, ent ei ma ei saanud korralikku vastust. Mulle räägiti midagi avalikust kohast...

Kuna ma polnud õiges vaidlemistujus ning turvameeste elu pole niigi kerge, ajasin end püsti ja lonkasin minema.
Eemalt leidsin isegi ühe vaba pingi ning hõivasin selle seniks, kuni jalg enam valu ei teinud ning läksin tagasi. Sõbraga saime kokku, keegi viga ei saanud, aga minu päev oli rikutud mõneks ajaks.

Ma ei kirjutanud selleks, et süüdistada turvameest või midagi, sest ju ma nägin seal istudes potensiaalselt ohtlik välja, poed ja kallid kaubad käe-jala ulatuses. Pealegi torkas minusugune haaknõelastatud kaabu ja pika mantliga tudeng teismeliste hängijate seas ilmselt hästi silma.


Tegelikult on asi lihtsalt selles, et ma tahaks teada, miks ei lubata Viru Keskuses põrandal istuda?
Ma ei näe, mis selles nii ohtlikku või halba on, nii et see tekitas minus lihtsalt uudishimu.

Teie vastust ootama jäädes,

Luule Lille.

__________________________
Kõike, mida te ütlete võidakse kasutada teie vastu.
Ei, tegelikult lihtsalt kui asi, mida sa ütled, tundub mulle huvitav või põnev või midagi, panen ma selle ehk oma blogisse üles, kui sa seda otsesõnu keelanud ei ole. Aga ma ei kasuta seda kurjasti. Ning mu blogi loeb umbes kümme inimest vist. Kui niigi palju...
http://koobas.blogspot.com/

Kommentaare ei ole: