reede, 31. märts 2006

2. Z?

Mul on täitsa huvitav olla.
Magan ja olen ärkvel ka.
Hommikul sai Marget segatud, ta on haige, aga mul ja Elinal oli vaja printida.
Sellega läks kiireks, aga sai hakkama.
Mu esseed on KOHUTAVAD.
Okei, isegi hullemad.
Ma ei saa elu sees SELLISTE jõleduste eest C-d. Eriti kui hindajaks on selline (vähemalt näiliselt) kohusetundlik tädi, nagu meil on.
Miks ma siis üldse vaeva nägin?
Lootus.
Lootus on lollide lohutus.
Jep.
Nii et ma jään lootma.
Imet.
Suurt, suurt imet.

No igatahes, printisime ja kadusime seminari. Kuna meil olid kahepeale ühed vastused, jagasime lehed omavahel ära ja mulle kippusid valed lehed jääma. Ja ma magasin seal. Väga huvitav tunne oli. Mitte just meeldiv, aga omapärane. Ma olin kontaktne, aga mu keha üritas magada=P. Sain kuidagi punkti kirja ja sealt kaduda.
Inimesed võiksid magada nagu delfiinid. (Kui sa ei tea, kuidas delfiinid magavad... Use the Google, Luke!)

Ee... aa, siis ma hakkasin ära minema ja avastasin, et mu pabertuub on kadunud. See jublakas, mille sees hoida rullitud A2 paberit joonistamiseks. Ei leidnudki. Loodan, et jäi Marge juurde. Pole aimugi ausalt öeldes.

No käisin siis kunstipoest läbi, ostsin tõsiselt viimase raha eest kaks A2 paberit ja läksin joonistama.

Eile laenasin Mariliisilt 25.-. Paberi ostmiseks polnud raha. Muidu peaks hädakorral võibolla nädalagi vastu=P.
Ostsin selle eest mingi magusa kringli, et öösel aju glükoosi saaks ja õnnelik oleks ning ühe saia, et oleks midagi süüa:). Õnneks mul mingit määret või midagi ei ole. Nii et see kestab ehk kauem. Kuigi... ma peaks homme raha saama. Emme saadab, kui hästi läheb. See oleks tore.

Joonistamises. Seal otsisin tükk aega tühja pukki. No pukke oli, aga ühed jublakad jäid puudu, et neid kasutada. Ei viitsi selgitada lähemalt, see pole eriti oluline ka. Igatahes leidsin lõpuks aknalaualt jublakad ja sain joonistama hakata. Joonistasime portreed:). Mingi vana tädi oli seal. Ma otsustasin kiiresti teha, et õppima ja magama jõuda. Mul oli õnnestunud pliiatsid maha unustada=/. Ma ei tea kuidas. Ja kuhu. Ei ole neid leidnud. Mõtlesin, et äkki on koti mingis nurgas ikkagi, aga praegu ei viitsi kontrollida. Laenasin kelleltki ühe HB. Kõlbas täitsa hästi.

Õpetaja kiitis mu joont:)

Pilt tuli selline visandlik, sest ma olin seal mingi pool tundi. Siis tulin ära. Jäi meelde isegi üüri kohta rääkimas käia. Nad lubasid uue kirja saata. Loodetavasti jõuab see kohale seekord.

Ja nüüd tulin siia, tegin kanget musta teed ja tunnen end laibastununa.

Uni on ea.

Kommentaare ei ole: